Toon posts:

[Call Of Duty 4] Kleine schokjes..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem:

Na het overschakelen van een 17'' CRT monitor naar een 22'' LCD monitor doet zich het volgende voor; (op elke resolutie) Bij het rustig lopen en gezoomed aimen geeft hij kleine schokjes.. met het rennen e.d zijn er geen problemen de fps is goed.. op de 17'' CRT monitor deed dit probleem zich nooit voor, dat is voor mij dus het gekke, op die monitor was de fps en alles gewoon vloeiend in elke stand (kruipend,liggend,staand,ingezoomed etc.)

De specs:

Pentium 4 @ 3.4 Ghz single, 2 GB RAM, Geforce 6600 met up to date drivers, Samsung 226BW (De bijgeleverde Samsung software heb ik geinstalleerd.. maar er gelijk weer af gegooid, want toegevoegde waarde had het niet echt.)

Is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen? Alle hulp is welkom, bvd.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:45
Ik denk dat het een kwestie is van de resolutie. Op welke resolutie speelde je op je 17'' CRT scherm? en welke resolutie speel je nu met je 22" scherm? als je je resolutie op dezelfde stand zet als die je eerst had met je 17" zou het probleem hopelijk verholpen zijn. Aangezien je PC niet helemaal het nieuwste van het nieuwste is, snap ik wel dat ie moeite heeft met CoD4. Ik weet niet welke settings je speeld?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft geen moeite met COD4, NFS: carbon draaide ik ook op de hoogste reso probleemloos.. ik speelde op 1024x768 met de CRT, op de LCD heb ik alle resoluties al gebruikt en het maakt alleen qua scherpte uit, op de hoogste reso is mijn fps goed op de laagste ook, het is alleen dat langzame bewegen waar hij op hapert, dat deed hij dus nooit met de 17'' CRT .. qua video settings in game staat alles op uit anti aliasing x2 and thats it, pc is opzich snel genoeg want ik het er namelijk nooit problemen mee gehad het is alleen sinds ik op de 22'' speel dat ie in COD4 opeens kleine schokjes geeft met langzame bewegingen, wat echt raar is imo, aangezien de fps top is..

* ik draai windows xp pro sp2 trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 11:22 ]