Administration login werkt niet met IE / Wel Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2025
Sinds kort heb ik een website online gezet.
Deze werkt met mySQL databasis en voornamelijk veel PHP. Nu kan men met een account in loggen op de website. Heeft het account rechten level 2 aan hoger. Verschijnt er in het menu een administration link. Door hier op te klikken krijg men een inlogscherm. Met de zelde gebruikers gegevens kan worden ingelogd.

Alleen het probleem is na het inloggen bij administration springt het scherm weer terug naar het inlogscherm.

Ik dus op onderzoek uit waar aan dit kan liggen:

- Via firefox kan men in loggen via het domein www.clanram.tk
- Buiten een .tk domein heb ik ook een .nl.tt domein geprobeerd. Zelfde probleem.
- Ga ik met het ip wat gelinkt is naar de domeinen naar de website dan werkt het wel. dus
http://84.28.0.76/folder/nk kan men wel inloggen.
- Draai de website zelf thuis op een server. Log ik in met administration thuis zelf in het netwerk met IE 7 dan kom ik er wel in. (heb de cookies op accepteren staan) Externe gebruikers met IE en cookies accepteren komen er niet in.

Jammer genoeg gebruiken de meesten gebruikers IE als browser. Is er een manier dat men wel kan inloggen als administration met IE. Ik weet niet zeker of het een cookies probleem is. Maar is er geen script wat ik kan toevoegen in de website wat het probleem verhelp?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar is je code? Heb je al gedebugged (Debuggen: Hoe doe ik dat?)? Gaat het om eigen code of om kant-en-klare code van derden? Ik krijg strerk de indruk ("is er geen script wat ik kan toevoegen in de website wat het probleem verhelp") dat je niet echt een idee hebt waar je mee bezig bent; in dat geval is het misschien verstandig even onze Programming Beleid Quickstart door te nemen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-01 16:35
Ik heb geen ervaring met .tk of .nl.tt domeinen, maar draaien deze in een frame? Ik heb zelf veel problemen gehad met sessies (die je neem ik aan gebruikt) als het domein niet overeenkomt met het frame.
Stel je hebt dus je clanram.tk domein, als die <frame src="http://members.home.nl/clanram"> o.i.d. aanroept, dan kan dat voor problemen zorgen in IE.

Hoop dat dit enigzins duidelijk is :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2025
Er zitten geen frame src scrips in the pagina's maar ben er achter gekomen waar het probleem zit.
Misschien is de oplossing dan ook gemakkelijker.

Als men met IE 7 naar Extra > internetopties > tabblad privacy > cookies level normaal zet > dan naar geavanceerd gaat, een vink je zet bij automatisch cookies verwerking opheffen > dan allebij op accpteren zetten. Dan kan men gewoon inloggen als administrator op de website via het domein met IE 7.

Staat er geen vinkje bij automatische cookies verwerken opheffen, en men wilt gewoon inloggen op de site. dan komt de volgende melding.

Login in progress...

Warning, you are now set on a temporary session and will therefore be disconnected after 10 minutes of inactivity!

Your internet browser does not allow cookies from this site to be stored. You must enable the option to accept cookies from this site. For more information go to this Microsoft Website

Welke conclusie kan ik dan trekken ? eventuele oplossing ?