Releasedatum van GTA IV pc-versie? *

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 20:23
Betreft: GTA4 uitgesteld door problemen met Playstation 3

In het artikel zelf wordt vermeld dat de de datum voor de release v.d. PC-versie van Grand Theft Auto IV nog niet bekend is, er is hier echter een probleem mee. Ondanks dat het vrijwel zeker is (eveneens gecombineerd met een sterke geruchtenstroom) heeft Rockstar nog niet bevestigd dat er überhaupt een PC versie komt, waarbij dit bericht een aantal mensen toch op het verkeerde been kan zetten. Dit laatste is ook al een aantal keer in de reacties te lezen.

:)

Verwijderd

laat maar dus, ik ga maar slapen. De PC versie dus :P

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 23:36 ]

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 20:23
Ondertussen staat dit nog steeds op de frontpage; enige updates?

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Nope, alleen het gerucht dat GTA4 voor pc in oktober komt. Officieel heeft Rockstar inderdaad nooit bevestigd dat er een versie voor pc komt, laat staan wanneer. Daarmee is de tekst van het bericht inderdaad voorbarig. Dat Rockstar aan een versie voor de pc werkt is echter zo waarschijnlijk dat ik het voorbehoud niet de moeite van het melden vond. Dat is discutabel, dat geef ik volmondig toe. Ik heb voor publicatie contact opgenomen om navraag te doen over de pc-versie en voor het schrijven van deze reactie weer. In beide gevallen laat Rockstar niets los over een eventuele pc-versie.