Links naar hackers software in reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
YopY in 'nieuws: Futuremark koppelt benchmarks aan prijzen'

Die links lijken mij niet de bedoeling....

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij post je een andere reactie dan de bedoeling was.. deze heb je net in het mismodtopic gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Lijkt mij nu niet echt hackers software, alleen wat handige security tooltjes die ook op een andere manier benut kunnen worden.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Aan de file namen en omschrijvingen te zien worden er wel degelijk exploits aangeboden wat afaik tegen de policy van T.net is. Enige actie lijkt mij gewenst. De post zelf is te oud om door mij nog gemod te worden en staat al op -1. Een break en / of waarschuwing lijkt mij overigens meer op zijn plaats.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 27-01-2008 22:32 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

An sich was het een goede reply, maar de urls..... weet ik zozeer niet. Voor de zekerheid onklaar gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De eerste is idd een site met security tools die misbruikt kunnen worden, de tweede is er echt op gericht hackers tools te verzamelen. Ik hoopte dus op een edit, wat ect intussen ook heeft gedaan zie ik.

Pagina: 1