[Word 2007] afbeeldingen worden niet getoond.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Beste tweakers,

Ik zit sinds kort met een heel vreemd probleempje opgescheept waar ik niet meer uit kom. Ik kan met Word 2007 geen afbeeldingen meer zien (pdf wel maar Powerpoint niet in Word)

Situatie:
een Worddocument is opgeslagen in 97-03 formaat (.doc) en als ik em open zie ik staan dat hij in compatibiliteitsmodus draait. En 3 ingevoegde plaatjes aanwezig zijn die ik niet kan bewerken in oudere office versies. Alles goed en wel, totdat op een dag het bestand zomaar corrupt is geworden (had em diezelfde dag nog netjes opgeslagen en dergelijke). Aangezien het een belangrijk document voor mij is wilde ik deze natuurlijk herstellen. Dus help raadplegen en ik vink een en ander aan/uit in opties voor Word. Na poging nr 4 ofzo (had diverse zaken geprobeerd ) herstelt hij de tekst, waarbij de plaatjes verdwenen zijn en ik alleen maar codes zie, en kan ik dmv copy paste mijn verloren tekst terug halen.

Maar daar begon het opeens: een aantal afbeeldingen laat hij niet meer zien, het is er wel maar ik zie alleen wit met een randje er om heen. Als ik copypaste in een nieuwe document dan laat hij em wel zien als ik em vergroot ofzo maar zodra het formaat vast staat dan is het weer wit.....en daarnaast is het vaste tabblad onder de keuzebalk (die van start/beeld/etc) opeens weg. Als ik op start bvb druk dan zie je de balk wel weer verschijnen maar zodra ik het document weer in klik verdwijnt die tabblad die er vroeger wel vast bleef zitten.

Gedachtes:
Ik heb geprobeerd de opties in word terug aan/uit te vinken maar dat hielp niet. Geprobeerd herinstallatie...hielp niet (onthoud de instellingen ofzo?) Ik denk zelf dat Word nu soort van in 2003 modus zit of iets dergelijks.

Wie weet wat de simpele oplossing is? (dat gevoel krijg ik erbij)

[ Voor 7% gewijzigd door MannyMo op 26-01-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
How to reset personalized menus in Office 2007 programs
(reset ook instellingen)
?

[ Voor 9% gewijzigd door Giant87 op 27-01-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
bedankt voor je input, maar artikel is niet van toepassing op Word.
De informatie in dit artikel is van toepassing op:
• Microsoft Office InfoPath 2007
• Microsoft Office OneNote 2007
• Microsoft Office Project Professional 2007
• Microsoft Office Project Standard 2007
• Microsoft Office Publisher 2007
• Microsoft Office SharePoint Designer 2007
• Microsoft Office Visio Professional 2007
• Microsoft Office Visio Standard 2007
Ik heb wel de werkbalk terug gekregen, dit was 1 simpele klik in het beeld menu.

Enige probleem nu is dus nog steeds dat ik geen afbeeldingen kan zien in Word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
klein trapje omhoog, iemand die misschien weet waar dit probleem aan kan liggen? Het is nogal vervelend om tegen een leeg vierkant aan te kijken terwijl die inhoudelijk wel belangrijk is. Ik weet weliswaar wat voor plaatje het is, maar soms is het handig om erop te kijken en het helpt ook om te zien hoe het eruit ziet als je de afbeeldign verkleint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251022

Ga naar etra, opties, weergave. Vink tijdelijke aanduidingen voor figuren uit.

grtz, Hajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
dit gaat stom klinken maar waar is tabblad extra? .. net even hulp ingeschakeld en daar staat dat in office 2007 de tabblad extra er niet meer is. Nu heb ik in plaats daarvan wel iets anders: opties voor Word. Maar als ik daar in de weergave gedeelte kijk zie ik geen optie 'tijdelijk aanduidingen voor figuren' niet.

Wat me trouwens wel opvalt bij de type weergave, dat hij bij 'volledige scherm' wel de afbeeldingen weergeeft. En bij alle overige weergaves niet. Hij staat bij mij standaard op 'afdrukweergave'.

[img=http://img340.imageshack.us/img340/3559/optieswordeu6.th.jpg]

[ Voor 8% gewijzigd door MannyMo op 02-02-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:57

Griffin

Is mythical

Ik weet niet of het al opgelost is, maar ik had het ook en heb de optie kunnen vinden.

Ga via de grote mooie knop van Word naar de opties van Word.
Ga naar 'Geavanceerd' en dan naar de 'Documentinhoud weergeven'. Hier staat een optie 'Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven'. Deze is aangevinkt, vink deze uit en je ziet plaatjes.
Pagina: 1