Tecra 8000, geen geluid.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 22:57

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb hier een oude laptop staan van me vader, die wil deze gaan gebruiken voor het opnemen van voetbalverslagen over de radio. Maar goed, daar moet je wel geluid voor hebben!

Ik heb de drivers opgezocht van de laptop, "t8ksnd_e.exe" en die geinstalleerd, als ik naar "Apparaatbeheer > Besturen voor geluid, video en spelletjes" ga zie ik ook dat de geluidskaart werkt, "YAMA OPL3-SAx Sound System". Maar ik heb nog geen geluid!

De boxen in de laptop doen het nog wel want als ik op de "Fn" knop + F4 (staat een speakertje op) gaat de laptop wel piepen, dus daar ligt het ook niet aan.

Als ik een geluidsfragment afspeel (of film) dan zie ik wel in Winamp dat balkje heen en weer gaan, dus er is wel geluid in de laptop. Bij "Volume Control" staat ook alles open (niet gedempt) en op zijn hardst. Er staat Windows95 op en ik ga niet upgraden naar 98 want het moet eigenlijk morgen klaar zijn..

Heeft iemand hier nog een goed over?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps