Toon posts:

Bootscreen

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste categorie is maar ik denk het wel.

Ik wil mijn bootscreen veranderen naar deze

http://www.themexp.org/pr...t=&name=Sushi+Edition.zip

Ik heb het gisteren geprobeerd zelf. Maar gevolg was dat heel de pc niet meer opstarte en ik heb windows er vandaag opnieuw op moeten zetten.

Weet iemand hoe het wel moet?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-01 15:13
Ja, heel veel mensen weten hoe het wel moet.

Google weet waar ze zijn.

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
- Welke versie van Windows heb je (XP veronderstel ik? welke Service Pack?)

Je moest je windows trouwens niet helemaal opnieuw herinstalleren, je hoeft enkel via veilig modus het originele bestand NTOSKRNL.EXE ofzo terug te zetten in de system32 map.

Ik weet dat bij Windows XP SP2 er heel wat minder mogelijkheden zijn voor het veranderen van het bootscreen. Voor SP2 was het in ieder geval een pak makkelijker.

Zorg ervoor dat je altijd een bootscreen download die compatibel is met jouw SP van Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb service pack 2 hoe maak ik zelf een bootscreen dan? lijkt me veiliger

Of weet iemand of de sushi edition in SP2 te vinden is?

http://www.themexp.org/pr...mp;name=Sushi+Edition.zip

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, als themexp die niet aanbiedt, dan kun je nog op de homepage van de maker gaan kijken... if not... then not.

Stoei er niet te veel mee, en download alleen degene met een gedegen readme file. Zoals je al hebt gemerkt, windows eropnieuw opzetten is geen pretje.

Hoe graag je 'sushi' ook wil, als hij niet past, zoek dan naar een andere die betrouwbaarder in elkaar steekt.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Het hoort iig niet in GFX. Het lijkt me beter je vraag nogmaals stelt in het juiste forum en dan meteen je topicstart voorziet van alle relevante informatie ;)

offtopic:
Mijn persoonlijke opinie: waarom uberhaupt al die moeite doen voor het aanpassen van een opstartschermpje dat je hooguit een minuut per dag ziet 8)7 Maar goed, smaken verschillen en da's maar goed ook ;)

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 25-01-2008 23:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.