8800 GTS SLI met 2 merken kaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Topicstarter
Ik heb 1 Club3d 8800 GTS in m'n systeem hangen,
maar wil meer prestaties, dus SLI.
op marktplaats staan 8800 GTS kaarten voor leuke prijzen, maar niet van mijn merk.
wordt dit een probleem?

en vraag 2;
kan ik nog dual screen draaien (2 monitoren, uitgebreid bureaublad)?
en dan bedoel ik niet dat ik games op 2 schermen draai, maar puur voor 2D.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
2 Search vraagjes die al vaker voorbij zijn gekomen. De antwoorden:

Ja, SLI kan met verschillende merken, cores moeten gelijk zijn. Als je een OC versie en een normale versie samen zet zal de setup gaan draaien op de frequenties van de normale versie.

En nee, dual-screen werkt niet met SLI. Óf SLI, óf dual-screen, niet beide. Met CrossfireX kan het overigens wel.

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Topicstarter
leonpwner1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:31:
2 Search vraagjes die al vaker voorbij zijn gekomen. De antwoorden:

Ja, SLI kan met verschillende merken, cores moeten gelijk zijn. Als je een OC versie en een normale versie samen zet zal de setup gaan draaien op de frequenties van de normale versie.

En nee, dual-screen werkt niet met SLI. Óf SLI, óf dual-screen, niet beide. Met CrossfireX kan het overigens wel.
kan ik na het gamen (single screen/SLI) softwarematig weer beide schermen aanzetten in Windows (dual screen) of moet ik dan rebooten, en iets in de BIOS veranderen, of zelfs hardware matig iets doen?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
BadMotha schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:37:
[...]

kan ik na het gamen (single screen/SLI) softwarematig weer beide schermen aanzetten in Windows (dual screen) of moet ik dan rebooten, en iets in de BIOS veranderen, of zelfs hardware matig iets doen?
Je kunt SLI uitschakelen in je drivers, en na een reboot kun je dan weer dual-screen gebruiken.

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Topicstarter
leonpwner1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:46:
[...]

Je kunt SLI uitschakelen in je drivers, en na een reboot kun je dan weer dual-screen gebruiken.
duidelijk, dan ga ik maar even op jacht naar een leuk kaartje! :9

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Eerst even zelf op zoek svp :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.