oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
2 Search vraagjes die al vaker voorbij zijn gekomen. De antwoorden:
Ja, SLI kan met verschillende merken, cores moeten gelijk zijn. Als je een OC versie en een normale versie samen zet zal de setup gaan draaien op de frequenties van de normale versie.
En nee, dual-screen werkt niet met SLI. Óf SLI, óf dual-screen, niet beide. Met CrossfireX kan het overigens wel.
Ja, SLI kan met verschillende merken, cores moeten gelijk zijn. Als je een OC versie en een normale versie samen zet zal de setup gaan draaien op de frequenties van de normale versie.
En nee, dual-screen werkt niet met SLI. Óf SLI, óf dual-screen, niet beide. Met CrossfireX kan het overigens wel.
kan ik na het gamen (single screen/SLI) softwarematig weer beide schermen aanzetten in Windows (dual screen) of moet ik dan rebooten, en iets in de BIOS veranderen, of zelfs hardware matig iets doen?leonpwner1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:31:
2 Search vraagjes die al vaker voorbij zijn gekomen. De antwoorden:
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Je kunt SLI uitschakelen in je drivers, en na een reboot kun je dan weer dual-screen gebruiken.BadMotha schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:37:
[...]
kan ik na het gamen (single screen/SLI) softwarematig weer beide schermen aanzetten in Windows (dual screen) of moet ik dan rebooten, en iets in de BIOS veranderen, of zelfs hardware matig iets doen?
duidelijk, dan ga ik maar even op jacht naar een leuk kaartje!leonpwner1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:46:
[...]
Je kunt SLI uitschakelen in je drivers, en na een reboot kun je dan weer dual-screen gebruiken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()