[XP] outlook express gegevens terugvissen

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-02 18:43
Beste allemaal,

het topic ligt iets gecompliceerder in elkaar dan de titel doet vermoeden, het overzetten van outlook express bestanden is natuurlijk een kwestie van de map opzoeken, ctrl-c, ctrl-v. hatseflats

Maar.... ik had een verragte HDD, en daar heb ik maar een nieuwe bij gezet, daar windows op gezet en nu wil ik mn oude HDD, die nu als slave staat misbruiken om nog even de outlook gegevens vanaf te halen. Maar, die map is met wachtwoord beveiligd (van de oude XP boot), heeft iemand een idee hoe je daar bij kan, ik heb zelf namelijk compleet geen idee, en ik kan ook niets vinden, 150.000 hersenen weten meer dan 1, misschien hebben jullie een suggestie, alvast bedankt

Niels

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:39

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat bedoel je met 'die map is met wachtwoord beveiligd' :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:23

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Krijg je een gewoon inlogscherm? Anders zou ik zeggen gooi je nieuwe effe los koppel de oude ff aan. Kopieer de gegevens uit de map applicationdata/identities op een stick.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-03 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je bedoelt dat je op dat gebruikersaccount een wachtwoord had staan en je nu een melding krijgt dat je geen rechten/toegang hebt, zoek dan eens op "take ownership". Als die map dmv encryptie beveiligd was dan kan het wat gecompliceerder worden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Als het je eigen HD is dan weet je toch het wachtwoord van je "oude XP boot"?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Je krijgt een Acces Denied error? Dan moet je via rechtsklik beveiligingen even eigenaar worden van de map + subcontainers waar je in wil. Googlen even op "Eigenaar worden XP" of "Take Ownership XP" en je vind duidelijke handleidingen ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nielsl, we zien liever dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden even doorleest alvorens je een topic start. Ten eerste hoort je topic niet in dit forum; ten tweede mist er flink wat informatie in je topic waardoor je het ons onmogelijk maakt je verder te helpen. Ik stel voor dat je in het juiste forum een topic start waar deze ontbrekende informatie wel in te vinden is.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.