Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond

Ik ben sinds gisteren in bezit van het M2N32-SLI deluxe wifi moederbord. Alles netjes geinstalleerd en ik liep al gauw tegen het probleem audio drivers aan. Na uren zoeken heb ik eindelijk een vista driver kunnen vinden (aangezien de asus site waardeloos is qua downloaden) heb ik hem eindelijk kunnen installeren. Maar tot mijn teleurstelling heb ik geen 5.1 geluid uit mijn speakers.

Ik heb ook geen control panel of iets waar ik de aansluitingen van de geluidskaart kan instellen of waar ik andere extra functies heb.

Er zit een Soundmax ADI AD1988B kaart op mijn moederbord en ik draai vista home premium.

Kunnen jullie mij helpen ? Heb ik de verkeerde driver ? Zo ja waar kan ik dan wel de goede driver vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Kijk eens in je control-panel, daar kun je ook het 1 en ander instellen. Bijv. het aantal speakers, wat bij jouw nog niet goed staat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheovdS schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:29:
Kijk eens in je control-panel, daar kun je ook het 1 en ander instellen. Bijv. het aantal speakers, wat bij jouw nog niet goed staat denk ik.
Het staat al op 5.1 maar het werkt gewoon niet :S Is het niet zo dat ik een soundmax control panel hoor te krijgen ? waar ik ook de uitgangen kan instellen etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat ik met een SoundBlaster live SE 24bit wel alles in 5.1 heb en met de onboard kaart niet ? Welke driver moet ik hebben of zijn er gewoon geen goede drivers voor vista ? Ik baal hiervan want ik wil gewoon goed geluid hebben