De meesten hebben vast wel eens het rare gekraak en geknars gehoord tijdens het verslepen van een venster of het scrollen in IE. En daar zijn ook super veel topics over te vinden, maar mijn probleem vind ik zelf nogal eigenaardig en ik kom er niet uit. Mijn geknars en gekraak komt namelijk ALLEEN uit mijn FRONT AUDIO uitgang, bij gebruik van de connectoren aan de achterzijde is er niets aan de hand, eerst dacht ik dat dat misschien aan mijn stereo lag, maar ook dezelfde hoofdtelefoon als de Front AUdio geeft prima geluid aan de achterzijde zonder gekraak.
Ik heb een X-Fi eXtreme Gamer, dus Geen onboard kaart, dus dat kunnen we afstrepen. Wat ik verder heb geprobeerd is:
-Verplaatsen naar ander PCI slot, maar heb er helaas maar 2
-Proberen IRQ aan te passen, maar daar kom ik niet zo ver mee, aangezien ik ze in windows xp/ mn bios niet toe kan wijzen, iemand een idee hiervoor?
-Andere stekkers geprobeerd omdat misschien mn randaarde overleden was.
-Audio snoer in de front audio geaard(ja je probeerd wat)
-beide stekkertjes van de Front audio geprobeerd (HD en AC '97)
-Oude drivers, nieuwe drivers
-Windows opnieuw installeren
-Andere Hoofdtelefoon
-Alle snoeren unplugged en alleen toetsenbord, muis, stroom, audio en ook dan heb ik t...
Heeft er iemand nog andere ideeën want ik ben een beetje ten einde raad, wat kan ik nog proberen, of zal ik er op de een of andere manier mee moeten leren leven, terwijl mijn onboard kaart er geen last van had?
Ik heb een X-Fi eXtreme Gamer, dus Geen onboard kaart, dus dat kunnen we afstrepen. Wat ik verder heb geprobeerd is:
-Verplaatsen naar ander PCI slot, maar heb er helaas maar 2
-Proberen IRQ aan te passen, maar daar kom ik niet zo ver mee, aangezien ik ze in windows xp/ mn bios niet toe kan wijzen, iemand een idee hiervoor?
-Andere stekkers geprobeerd omdat misschien mn randaarde overleden was.
-Audio snoer in de front audio geaard(ja je probeerd wat)
-beide stekkertjes van de Front audio geprobeerd (HD en AC '97)
-Oude drivers, nieuwe drivers
-Windows opnieuw installeren
-Andere Hoofdtelefoon
-Alle snoeren unplugged en alleen toetsenbord, muis, stroom, audio en ook dan heb ik t...
Heeft er iemand nog andere ideeën want ik ben een beetje ten einde raad, wat kan ik nog proberen, of zal ik er op de een of andere manier mee moeten leren leven, terwijl mijn onboard kaart er geen last van had?
Breek je nek voorzichtig