Mac Leopard v10.5 osx installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist mac gekocht in de winkel maar wil het nu installeren.. Maar de vraag is hoe??

Ik heb xp al op me pc en wil het er gewoon bij hebben..

Maar als ik boot van cd gebeurd er niks zie alleen heel lang een dingtje knipperen??

Al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Check het doosje voor de Requirements; je kan dit alleen op een Mac installeren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Mac OS X Leopard op een PC installeren gaat je niet lukken.
Ok het is misschien wel mogelijk maar dat valt hier sowieso niet binnen de forum policy. :)
Terug naar de winkel brengen zou ik zeggen en schaf een Apple aan en zet dan XP naast Mac OS als je niet zonder XP kan/wil ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryudo op 25-01-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ja, jammer. Maar OSX werkt niet op een X86, anders dan een Apple.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryudo schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:11:
Mac OS X Leopard op een PC installeren gaat je niet lukken.
Ok het is misschien wel mogelijk maar dat valt hier sowieso niet binnen de forum policy. :)
Terug naar de winkel brengen zou ik zeggen en schaf een Apple aan en zet dan XP naast Mac OS als je niet zonder XP kan/wil ;)
software terug brengen als je de verpakking al hebt geopend gaat je niet lukken vrees ik :) of ze moeten heeeel lief zijn in die winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:15:
[...]

software terug brengen als je de verpakking al hebt geopend gaat je niet lukken vrees ik :) of ze moeten heeeel lief zijn in die winkel
Verrek daar zeg je wat, niet eens zo snel bij stil gestaan.
Nouja dan heb je een mooi vormgegeven onderzetter (:+) , maak iemand blij die nog Mac OS Tiger draait of zet hem te koop op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:53
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:07:
Hallo,

Ik heb zojuist mac gekocht in de winkel maar wil het nu installeren.. Maar de vraag is hoe??

Ik heb xp al op me pc en wil het er gewoon bij hebben..

Maar als ik boot van cd gebeurd er niks zie alleen heel lang een dingtje knipperen??

Al vast bedankt
8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
Precies wat ik dacht toen ik dit las!

Hoezo vooraf onderzoek doen naar wat je gaat kopen? Voor mij is dit al weer een topper van 2008 :P _/-\o_

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:53
Dit kan toch haast niet anders dan een grap zijn!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Koop en Mac, dan werkt het CD'tje wel *O*

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Ik denk dat je inderdaad minder uitgelachen wordt als je zegt "Ik was vergeten een Mac bij m'n OS te kopen" dan dat je zegt "Installeren op m'n pc lukt niet" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Alleen jammer (aleen in dit geval hoor :P) dat Mac OS standaard al bij een nieuwe Mac zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Inderdaad, zelfs bij 'normale' software heb ik altijd de neiging even naar de systeemeisen te kijken (staan die eigenlijk op de verpakking van Mac OS?). In sommige (goede?) winkels zeggen ze trouwens dat soort dingen wel even voor je het koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, we hebben nu wel weer genoeg gelachen. Ik wil iedereen bedanken die een topicreport heeft geplaatst. Voor de mensen die denken leuk te zijn: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns door.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.