Verlengkabel voor oordopjes

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02 16:52
Normaliter gebruik ik mijn SE W810i als MP3-speler, met de bijgeleverde HPM-70 oordopjes waar ik twee setjes van heb. Nu wil ik ook een lichter spelertje kopen voor tijdens het fitnessen en daar liefst ook mijn Sony in-ears bij gebruiken. De eigenlijke in-ears hebben maar een heel kort kabeltje (<20cm) dat in een langer kabeltje plugt, zoals hier te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.semania.com/public/Chroust/hpmblack/4.jpg

Nu ben ik op zoek naar een vergelijkbaar kabeltje, maar dan natuurlijk niet met een SE-specifieke connector aan het andere uiteinde maar gewoon een 3.5mm stereo, en liefst nog zo'n clip-on unit om 'm aan kleding te bevestigen. Het enige wat ik kan vinden is Sony-kabeltjes met afstandsbediening, maar daar zit naast de 3.5mm plug nog zo'n serieel poortje waardoor het niet past in andere apparaten.
Natuurlijk heb ik een normale 3.5mm-verlengkabel geprobeerd maar deze is veel te zwaar en trekt de in-ears van mijn hoofd! Dit is weer op te lossen met een wasknijper maar dat ziet er nou niet bepaald soepel uit. Kan iemand mij wat aanbevelen?

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 19:28

Exigence

dnkroz

Kun je dat originele clipje niet gebruiken?

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02 16:52
Nee, dat is veel te klein, het kabeltje waar hij oorspronkelijk op zit is ongeveer even dik als een van de twee "aders" van mijn 3.5mm-verlengkabel.

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• jan_va
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ebay Duitsland....zal je wel genoeg verlengkabeltjes op vinden, gewoon goed zoeken!