Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vraag over Kpn - hi abonnemt

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vodafone abonnement zit er eindelijk op. En ik wil graag een nieuw abonnement, dit wil ik absoluut niet meer bij vodafone aangezien ik daar alleen maar slechte ervaringen mee heb.

Maar nu was mijn vraag of mensen die een Hi abonnement hebben daar problemen mee gehad hebben ? Bv met extra gebruikskosten of slecht bereik enz..
Bij mij vodafone abonnement maakte ik telkens ongeveer elke maand €15 aan gebruikskosten terwijl ik nooit in het buitenland bel en zowiezo dat abonement bijna niet meer gebruikte..

Ik wou voor Hi gaan omdat je daar ook dat eindeloos smsen bij kan pakken, maar ik wil me eerst even verdiepen in wat andere Hi gebruikers van hun provider vinden..

Alvast bedankt !

Groetjes Lindsay

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 15:23

ThunderNet

Flits!

Hi is gewoon KPN, dus over slecht bereik hoef je je geen zorgen te maken.
Ik heb nu al uhm.. 8 jaar Hi prepay (nog steeds zelfde simkaart). En eigenlijk nooit slecht bereik gehad.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Ik ben zojuist mijn 4e jaar bij hi begonnen. Het bevalt me om eerlijk te zijn prima. Het bereik is goed (naar 't schijnt iets minder dan bij vodafone, maar dat kan ook aan de telefoon van m'n vriendin liggen) en ze hebben vaak leuke acties. Zoals je nu al zei, met het onbeperkt smsen. Zelf maak ik gebruik van een hi sim-only studentenabonnement (op vertoon van je ov-jaarkaart krijg je 20% korting op je belbundel). Ik bel dus voor 300 minuten/600 smsjes, en betaal € 16,- per maand. Daarnaast heb ik het data-bundel "regelmatig online". Ik betaal dan 5 euro per maand voor 5 mb.

Nadeel van hi is dat (naar 't schijnt) de minuten afgerond worden naar boven. Als je dus maar 20 seconden belt, betaal je voor 1 minuut.

Waarom heb ik voor hi gekozen? Ik wilde graag een telefoonabonnement waar je geen losse sms-bundel voor nodig had, en die goed bereik had. Dat is hi dus (al geld dat voor jou niet, als je een sms bundel neemt) :)

Verwijderd

Topicstarter
Me vader had altijd kpn en die had daar verder ook geen problemen mee. Ik kan ook veel mensen die ook geen problemen met vodafone hebben, maar ik tot nu toe wel altijd..
Hopelijk komen er nog meer goede reacties aan, want als ik het bij prepaid moet houden ben ik toch al snel €30 euro per maand duurder uit dan dat ik eigenlijk wil ..
Bedankt voor de reacties :D

Verwijderd

Kijk wel even welke abonementen er zijn, soms kan je een abonement op meerdere manieren bestellen, en dat kan tot 5 euro per maand schelen. Bijvoorbeeld: Gewoon 20 euro/maand abonement kan ook geregeld voor 15 euro per maand (actie, 2 jaar lang) of voor 16 euro per maand (met studentenkorting).

Het eindeloos smsen is dacht ik ook mogelijk met zo'n vodafone blox.

Als je echt weinig belt (zeg: half uur bijvoorbeeld) dan zal je die sms bundel niet nodig hebben. Goedkoopste abonement is 250 smsjes of 125 minuten. Dus als je 30 minuten belt, heb je nog 190 smsjes over. En dat kan veel zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb zelf ook vodafone blox en ik krijg die 1000smsjes makkelijk op in 4 weken hehe, dus ik moet wel echt een abonnement hebben waarbij dat ook gaat. Maar zoals ik al eerder zei voor mij absoluut geen vodafone meer.

Ik ga het abonnement wel af laten sluiten in de winkel en niet op internet want ik blijf toch nog altijd beetje wantrouwig met iets bestellen op het internet.

Ik bel in de maand ongeveer 2 uur maar dat kan ook iets meer of iets minder zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je een Hi abonnement ook in een kpn winkel afsluiten ? waarschijnlijk een hele domme vraag maar zou het echt niet weten :$

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 15:23

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:20:
Kan je een Hi abonnement ook in een kpn winkel afsluiten ? waarschijnlijk een hele domme vraag maar zou het echt niet weten :$
Ja :P Hi == KPN namelijk :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Haha dankjewel :)..

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:43:
Kijk wel even welke abonementen er zijn, soms kan je een abonement op meerdere manieren bestellen, en dat kan tot 5 euro per maand schelen. Bijvoorbeeld: Gewoon 20 euro/maand abonement kan ook geregeld voor 15 euro per maand (actie, 2 jaar lang) of voor 16 euro per maand (met studentenkorting).
Ja en met zo een 16euro per maand abo bij de HiShop komt ook nog 3 euro zoveel BTW waardoor je 20 euro betaald ;)

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:59:
Hmm ik heb zelf ook vodafone blox en ik krijg die 1000smsjes makkelijk op in 4 weken hehe, dus ik moet wel echt een abonnement hebben waarbij dat ook gaat. Maar zoals ik al eerder zei voor mij absoluut geen vodafone meer.

Ik ga het abonnement wel af laten sluiten in de winkel en niet op internet want ik blijf toch nog altijd beetje wantrouwig met iets bestellen op het internet.

Ik bel in de maand ongeveer 2 uur maar dat kan ook iets meer of iets minder zijn.
Op http://www.telecomvergelijker.nl kun je en kijken wel abo het godkoopst voor je is en kijken hoe goed/betrouwbaar de onlineshop is, scheelt je via internet vaak een hele hoop geld ;)

Wel absurd veel smsjes zeg :P Dan moet je volgens mij echt de hele dag continue aan het smsen zijn 8)7 Pas maar op dat je geen sms duim krijgt >:) :

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1111830748rsiduim.jpg
http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/31

[ Voor 10% gewijzigd door XoReP op 26-01-2008 12:05 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat denk je zelf? natuurlijk heeft Hi gewoon een goed bereik, KPN heeft samen met Vodafone een van de beste netwerken

Elect a clown, expect a circus.

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Heb jarenlang Hi gehad, eerst pre-paid en daarna abbo. Nooit klachten over gehad al vielen de rekeningen vaak wel hoger uit en bleef er toch beltegoed over. Maar dat heeft meer met m'n belgedrag te doen, vandaar dat ik nu overgestapt ben naar KPN Mobiel. Antwoord op de vraag, waarom geen Vodafone? Minder goed bereik waar ik woon in vergelijk met KPN.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:47:
[...]

Ja en met zo een 16euro per maand abo bij de HiShop komt ook nog 3 euro zoveel BTW waardoor je 20 euro betaald ;)
Laatste keer datik keek was 16 euro incluus btw. Maar goed, maakt ook niet zo veel uit, want ik betaal toch maar 15 euro voor datzelfde ding.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dergelijke topics horen niet echt thuis op GoT. Vraag eens naar de voorwaarden in een winkel van KPN of bezoek de website. Algemene ervaringen met operators moeten er genoeg te vinden zijn met Google.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.