Toon posts:

Alpha PEP66T + Delta 60HP zuigen of blazen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het zijn al genoeg topic van geweest over zuigen of blazen maar kweet nou nog steeds niet of ik dat ding nou op zuigen of blazen moet zetten.

Kep namelijk alvast gekocht omdat ik eerders een t-birdje heb.

Btw over dat lawaai van dat ding..

Vindt die hierrie juist tof, is net of je een straaljager in je kast heb zitten, en kep trouwens ook een Delta 80Mp in mijn kast gedaan en ik moet zeggen die maakt echt niet zoveel lawaai als ik had verwacht. Hellemaal als ik het vergelijk met het "aangename" herrie van die Delta60HP :9

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
no offense, rtfm, en je komt erachter dat die op alle alpha coolers zuigt!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Wat voor een moederbord ga je dan gebruiken?? Dat ding past met een 25mm fan bijna nergens op. Dan moet je eerst de koeler verbouwen. Zo ongeveer komt ie er dan uit te zien :

Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/KT7/done.jpg

http://www.2cooltek.com/kt7.html

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 01:50
Op zuigen werkt hij het beste, scheelt 1 a 2 graden.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja van dat verbouwen dat weet ik wel.

Ben heus geen supernewbee ofzo.

Gewoon kap ff omzetten. Ga nog klein stukjes eruit zagen zodat kap niet in de weg zit voor de clip.

Van dat zuigen en blazen had ik al zo'n vermoeden dat die moest zuigen. Maar wist het gewoon niet meer zeker.

Maar in ieder geval THNX.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
mmm met een goede airflow werkt
zuigen (naar de processor toe)
en met een slechte airflow werkt
blazen (van de processor af) het beste.

Verwijderd

Tsjah, als die shroud gedraaid zit, kan het best zo zijn dat de airflow niet meer helemaal klopt. Vandaar dus mijn vraag, het kan namelijk best zijn dat het na de verbouwing anders is.. snappu.. Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//smoking.gif

Verwijderd

Topicstarter
Met de airflow zit het wel snor. Geen zin om hellemaal uit te leggen hoe airflow in mijn kast zit, maar zegt ik denk ik genoeg dat mijn asus k7m een moederbord temp meet van tussen de 19 a 21 graden 21 graden is ie als ie +- 12 uur met q3 als server loopt met 10bots erin.

Klinkt onwaarschijnlijk weet ik ook wel maar dat asusprobe geeft het echt aan.

En nee kep geen temp sensor op die Athlon classic zitten.

Verwijderd

PS zoals je deze ziet, is het m.i. verkeerd. De opening in de shroud moet naar de outtake fan blazen, niet de warme lucht de kast in, lijkt me.
Maarja.. och :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 19:13 schreef Hooi het volgende:
PS zoals je deze ziet, is het m.i. verkeerd. De opening in de shroud moet naar de outtake fan blazen, niet de warme lucht de kast in, lijkt me.
Maarja.. och :P
Jups ziet ik je heb hellemaal gelijk.

Beetje dom van die lui :)
Pagina: 1