Ik heb onlangs een EyeTV gekocht. De hybride, die digitaal en analoog kan weergeven en opnemen.
Daaroorhad ik een coax kabel getrokken naar de EyeTV. Het rare is dat ik geen digitale zenders ontvang. Terwijl ik beneden wel digitaal kan zien. Het signaal is hier in België voor de meeste zenders ongecodeerd verstuurd, dus je hebt alleen een digitale tuner nodig om te kunnen kijken.
Het kan volgens mij aan 2 zaken liggen:
Het web en verschillende fora konden me niet helpen, misschien kunnen jullie me verder helpen?
Daaroorhad ik een coax kabel getrokken naar de EyeTV. Het rare is dat ik geen digitale zenders ontvang. Terwijl ik beneden wel digitaal kan zien. Het signaal is hier in België voor de meeste zenders ongecodeerd verstuurd, dus je hebt alleen een digitale tuner nodig om te kunnen kijken.
Het kan volgens mij aan 2 zaken liggen:
- Ik was beneden ook digitaal aan het kijken en wellicht kan er maar 1 digitaal signaal tegelijkertijd bekeken worden ???
- De coax kabel bestond uit verschillende kabels die ik aan elkaar geknoopt had. Misschien is er daar iets mis gelopen.
Het web en verschillende fora konden me niet helpen, misschien kunnen jullie me verder helpen?