Aan/uit-toets iMac los...

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren wilde ik mijn iMac in de slaapstand zetten, valt spontaan die toets eruit.

Ik heb de aluminium iMac Mid '07. Ik krijg die knop er niet meer goed in, hij wil niet vast klemmen en zo te zien is er ook niet echt iets afgebroken.

Iemand hier ervaring mee?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Maximus

There is no substitute

Gezien dat je nog garantie hebt zou ik gewoon even langs je reseller gaan. Dit omdat het open maken van de iMac niet gemakkelijk is (zeker niet met de alu) en dat het onderdeel wss kapot is en toch vervangen moet worden.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30
Dat is wel zeer eigenaardig. Dat ding zou er toch niet zomaar uit mogen vallen!
Geen idee hoe je het terug moet plaatsen.

Mocht je manier gevonden hebben, plaats het dan even. Misschien komt het van pas bij als in de toekomst mijn knopje eruit valt! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:22:
Dat is wel zeer eigenaardig. Dat ding zou er toch niet zomaar uit mogen vallen!
Geen idee hoe je het terug moet plaatsen.

Mocht je manier gevonden hebben, plaats het dan even. Misschien komt het van pas bij als in de toekomst mijn knopje eruit valt! ;)
Ik ga het proberen, vanavond, als ik de stekker eruit haal. Als ik nu iets probeer, gaat die Mac aan of uit :D

En ik ga echt mijn iMac niet opsturen, omdat er een knopje uit is. Je kunt gewoon het onderste gedeelte indrukken, dat lijkt dan op een soort van touchkey... :)

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Maximus

There is no substitute

Je hoeft hem denk ik ook niet op te sturen, wanneer je langs een AASP gaat (een groot applecentre met repairdesk) dan kunnen ze dat zo vervangen :)

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.