Momenteel ben ik aan het overwegen om een masteropleiding bestuursrecht (m.n. ruimtelijke ordening en milieu) te gaan volgen. Maar...
- ik heb een voltijds baan
- ik heb geen juridische bachelor (wel een afgeronde drs.-opleiding bestuurskunde in Twente)
- zoek dus wat in de avonduren
De websites van de universiteiten in Rotterdam en Leiden geven wel wat mogelijkheden voor deeltijd aan en zelfs voor avonduren-studies recht, maar ik wil graag wat ervaringen weten, zoals:
- is dit met goed fatsoen te doen naast mijn werk?
- collegegeld = standaard? (dus rond de 1500nogwat euro's) (ik ben nog geen 30)
- is belastingaftrek voor opleidingen mogelijk
Mijn baan bestaat uit maatgericht advieswerk en kennisontwikkeling voor vrijwel alles wat met m.e.r. (milieueffectrapportages) te maken heeft en dan vooral toegespitst op projecten bij Rijkswaterstaat.
Iemand die mij eens van advies kan voorzien?
Alvast bedankt
- ik heb een voltijds baan
- ik heb geen juridische bachelor (wel een afgeronde drs.-opleiding bestuurskunde in Twente)
- zoek dus wat in de avonduren
De websites van de universiteiten in Rotterdam en Leiden geven wel wat mogelijkheden voor deeltijd aan en zelfs voor avonduren-studies recht, maar ik wil graag wat ervaringen weten, zoals:
- is dit met goed fatsoen te doen naast mijn werk?
- collegegeld = standaard? (dus rond de 1500nogwat euro's) (ik ben nog geen 30)
- is belastingaftrek voor opleidingen mogelijk
Mijn baan bestaat uit maatgericht advieswerk en kennisontwikkeling voor vrijwel alles wat met m.e.r. (milieueffectrapportages) te maken heeft en dan vooral toegespitst op projecten bij Rijkswaterstaat.
Iemand die mij eens van advies kan voorzien?
Alvast bedankt
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan