Dooie adder

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bammeles
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09-2020
Goeienacht,

Wil ik mijn Deathadder voorzien van de nieuwste firmware, krijg ik van Vista de melding dat programma niet meer werkt. Was nog zo gewaarschuwd de power er niet af te halen tijdens het flashen, maar ja, wachten tot het programma reageert, dat kennen we. 8)7 Opnieuw opgestart en nu... Dooie muis. Iemand enig idee hoe dit beestje te reviven, of kan dit addertje morgen onder 't gras? :'(

Alvast bedankt voor de oplossing.

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 08:33
Bammeles schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 01:02:
Goeienacht,

Wil ik mijn Deathadder voorzien van de nieuwste firmware, krijg ik van Vista de melding dat programma niet meer werkt. Was nog zo gewaarschuwd de power er niet af te halen tijdens het flashen, maar ja, wachten tot het programma reageert, dat kennen we. 8)7 Opnieuw opgestart en nu... Dooie muis. Iemand enig idee hoe dit beestje te reviven, of kan dit addertje morgen onder 't gras? :'(

Alvast bedankt voor de oplossing.
Probeer hem eens in een andere USB poort te rammen, dan zou hij het denk ik wel weer moeten doen.

(Btw, je titel is niet echt veelzeggend, let daar even op in de toekomst ;) )

Joejoe!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2025
Titel trekt wel de aandacht :P

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:07
Ik wist meteen waar het over ging iig (DA user)

Heb zelf ook al es geprobeerd om dat ding te flashen. Nja, gebeurde niet veel (XP x64 btw) en toen deed me muis het ineens niet. Rebootje en nog wat gekloot, muis werkt iig nu. Ik blijf er vanaf, heb geen zin om me muis van 60 euro naar de klote te zien gaan (al is het een mooi excuus om een lachesis te halen)...

• Bammeles
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09-2020
@ DonMetal: Andere USB poort geprobeerd, maar werkt niet. Heb al contact gehad met winkel en als het goed is heb ik volgende week een vervanger. Was toch wel erg tevreden over mijn addertje. Twijfel idd nu ook over straks opnieuw firmware upgraden. Misschien toch maar even onder XP doen. Op de Razersite wordt het trouwens wel okee uitgelegd. Bedankt voor de reacties everyone.