Tv aan computer

Pagina: 1
Acties:

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-05 19:00
Heej,

ik heb al eerder tv's aan een laptop verbonden, was geen probleem.
Maar nu heb ik net een nieuwe tv die op dezelfde kamer als de desktop staat, deze wil ik dus ook graag op mijn pc aansluiten. Ik ben er helemaal uit hoe het moet, ik heb het met s-video en vga (of dvi, zo'n blauwe stekker iig) geprobeerd. Maar zodra ik kies voor: uitvoeren naar monitor, of via nvidia control panel de instellingen toepas, gaat de computer rebooten :S Is er iets mis met mijn videokaart ofzo, of wat kan dit zijn?
Via de vga krijg ik beeld als de computer opstart, maar dat gaat weer weg als ik bij het bureaublad kom. Ik hoop dat iemand weet wat het kan zijn....

Grtz Racierox

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Heb je de nieuwste drivers + Nvidia control panel?

• Racierox
Drivers moet ik ff checken, maar ik heb een 6700 XL dus dat moet gewoon goed zijn, maar ga het voor de zekerheid nog ff checken en nvidia control panel heb ik ja. Maar sowieso kan dit toch niet verklaren dat hij uitvalt? Dat hij zwart blijft kan ik nog wel gevlogen, maar hij gaat uit en start opnieuw :S

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Update je drivers nou maar, daar kan het wel door komen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

blauwe kop = D-Sub (of VGA)

Ja wellicht heb je ingesteld dat hij bij het veranderen van de reso de PC moet rebooten? Kijk even in je screen opties. Moet zo een optie bijstaan dacht ik.

Mocht dat niet werken, zou ik je vidkaart drivers deinstallen en de nieuwste installen. Vaak verhelpt dat ook wel wat dingetjes.

Xbox Live ID:Notna8310

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Via VGA aansluiten (blauw, D-SUB) zal het beste beeld geven (LCD neem ik aan). Dat je blijkbaar geen beeld meer krijgt in Windows, komt omdat je resolutie blijkbaar hoger is dan 1360x768 (native HD-Ready resolutie). Zet je resolutie bijv. eens op 1024x768, en zie dan eens.

• Racierox
Drivers net geupdate, zelfde effect. Resolutie staat idd hoger (1680x1050) maar ik heb voor scherm 2 wat anders ingesteld, 800x600 oid. Maar ik probeer het ff, bedankt voor de tips!
En waar kan ik zien of hij automatisch opnieuw opstart bij een nieuwe resolutie?

Edit: Dat heb ik al gevonden, dat staat niet aan. Maar ik probeer het weer ff....

[ Voor 13% gewijzigd door Racierox op 25-01-2008 16:39 ]

• Racierox
Het is eindelijk gelukt! Maar zodra ik een video start wordt het beeld zwart en staat er na een poosje: wordt niet ondersteund. Kan ik hier wat aan doen of kan het gewoon echt niet...

Edit: Dit is wel via vga, niet via s-video. S-video krijg ik niet werkend namelijk....

[ Voor 19% gewijzigd door Racierox op 25-01-2008 17:26 ]

Pagina: 1