Toon posts:

Topfield160 PVR niet leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds eind november 2007 heb ik via de KPN website een Topfield160 PVR in bestelling. Als tweede tuner had ik een huurtuner besteld. Via mijn mailbox kreeg ik de bevestiging dat mijn bestelling bij KPN stond geregistreerd, echetr zonder vermelding van enig referentienummer.
Half december kreeg ik de huurtuner afgeleverd. Maar geen Topfield160 PVR.
Dus gebeld en gemaild en klachten ingestuurd, zit ik 3 maanden na opdracht nog steeds met lege handen en ik heb het gevoel dat KPN geen enkele moeite doet om ontevreden klanten, die op aflevering wachten, de werkelijke situatie uit te leggen.

Mijn vraag is of meer mensen vanaf december een bestelde Topfield160 PVR niet afgeleverd hebben gekregen? En ook net als ik door KPN van het kasje naar de muur worden gestuurd, zonder duidelijke uitleg wat er aan de hand is?

Aangezien de PVR ook sinds december niet meer besteld kan worden (via de web-site) en ik in een forum las dat er een partij met fabrieksfouten op de markt is gekomen, heb ik het vermoeden dat het nog wel even kan duren.

Maar dan laat je je klanten toch niet in het ongewisse? :(
Begin spijt te krijgen dat ik UPC al heb opgezegd....

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had hem op 20 december in de winkel gehaald, zonder problemen werken en uiteraard goed opgelet of de doos wel gesealed was.

Niet dat ik je er mee kan helpen maar misschien kun je annuleren en op de gok langs de primafoon.

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-02 06:04
KPn levert zijn decoders ook via diverse sat/rtv winkels , die kunnen hem op dit moment nog wel leveren kijk bijv. hier eens
http://www.winkelplein.nu...sf&page=detail&Id=1406181