Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laserprinter foute code

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
laserprinter type DELL 5310n

ik heb een duplexlade bij gekocht. De printer geeft nu een fout melding:

231.00 papier vast controleer achterklep duplex.

er is geen papier te zien.

deze code zou op één of andere manier in de printer geraakt zijn?

Kan ik deze verwijderen.

bedankt,

davy

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zitten de contacten van de lade wel goed vast? Controleer ook even alle sensors die er eventueel op zitten.

Zinniger antwoorden zul je niet krijgen zonder meer informatie te geven. Heb je de lade tweedehands gekocht? Werkte de lade bij de vorige eigenaar ook, en heb je dat ook werkend gezien? In het geval van een nieuwe lade, heb je de leverancier al gebeld?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:13:
Zitten de contacten van de lade wel goed vast? Controleer ook even alle sensors die er eventueel op zitten.

Zinniger antwoorden zul je niet krijgen zonder meer informatie te geven. Heb je de lade tweedehands gekocht? Werkte de lade bij de vorige eigenaar ook, en heb je dat ook werkend gezien? In het geval van een nieuwe lade, heb je de leverancier al gebeld?
de lade hebben we nieuw gekocht van dell zelf. we hebben ook naar dell gebeld en het probleem uit gelegd. Hij zei dat deze fout code het probleem was. De lade zit er juist onder. Ik heb de stappen volgens papier juist gedaan. Ik heb ook een menu moeten afdrukken, waar opstaat geschreven duplex geïnstalleerd. de printer geeft nog altijde die fout code.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste is dit geen electronica, meer generieke harde waren, dus het hoort hier niet. Ten tweede: wat heb je zelf al gedaan? Heb je de handleiding al bekeken? Waarom kan Dell je zelf niet verder halen? Wat zegt Google ervan? In andere woorden: ik mis de eigen inzet, en da's waarom ik een slotje op het topic zet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.