Toon posts:

[Brothers in arms EIB] lagere framerate dan Road to hill 30*

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag BIA Earned in Blood gekocht en gespeeld alleen haal ik maar iets van 20 fps. Het eerste deel van de serie BIA Road to Hill 30 heb ik ook maar die draait gewoon een fatsoenlijke fps van minimaal 30 en is daardoor beter speelbaar. Al mijn drivers zijn up to date dus daar ligt het als het goed is niet aan. Het vreemde vind ik dat de systeemeisen van beide spellen exact gelijk zijn elkaar, terwijl het verschil in speelbaarheid zo groot is.

Zijn er mensen hier die beide spellen hebben en hier ook last van hebben?

Mijn specs;

x2 4400+
2 gb ram
x1950 pro

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je hebt je vraag gesteld in Spielerij - Games & Discussies, terwijl dit niet echt een discussiestart is te noemen. Ik verplaats je topic dus even naar Spielerij - Problemen & Vragen en pas meteen de titel een beetje aan ('brother in arms earned in blood' zegt niet zo veel over welke vraag er nu over is).

Overigens ben je een beetje te ongeduldig: het is niet de bedoeling om binnen 24 uur je topic al onder de aandacht te schoppen. Heb iets meer geduld ;)

Hoe dan ook: welkom! :)

Overigens zeggen minimumspecs niet alles over de feitelijke eisen, denk ik zo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Herstel: neem contact op met de bemiddelaar als je je account wilt laten unbannen, maak geen nieuwe aan. Herhaal je vraag evt. tzt onder je eigen account en zie ondertussen je mail :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.