Sinsd kort ben ik in het bezit van een Philips HD LCD TV 1920x1080 met HDMI input. Daarnaast heb ik een netwerk omgeving en een aantal Vista laptops(zonder HDMI). Ook heb ik een Pinnacle showcenter 200. De showcenter kan ik prima gebruiken om op schijf opgeslagen DVD's af te spelen. Ook wil ik zo af en toe wel eens een filmpje downloaden, echter zijn deze vaak gecodeerd met .268 of .mkv enz. Echter bij het afsplen van HD Films (HDWMV of MKV enz) krijg ik de melding dat er de gebruikte Codec niet wordt ondersteund door SC200.
Nu heb ik ook begrepen dat de Xbox360 beschikt over HDMI connector en in staat is om als media extender van Vista, HD content op je TV af te spelen.
Wat is het beste om te doen, om digitale HD content te streamen naar een media player (die verschillende Codecs aankan) en zodanig te genieten van HD Films op mn HD LCD TV.
Nu heb ik ook begrepen dat de Xbox360 beschikt over HDMI connector en in staat is om als media extender van Vista, HD content op je TV af te spelen.
Wat is het beste om te doen, om digitale HD content te streamen naar een media player (die verschillende Codecs aankan) en zodanig te genieten van HD Films op mn HD LCD TV.