Toon posts:

HDD boot Asus K8V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb al een aantal jaren m'n pc en alles werkt verder ok, maar bij het opstarten van mijn PC lijkt het net als de stroom er even af gaat en de HDD weer opnieuw moet beginnen met opstarten. De PC loopt dan wel gewoon door, hij start wel door zeg maar. Is dit misschien een functie in het BIOS? Of is dat normaal bij het moederbord (Asus K8V)

Het klinkt iig niet heel goed, best harde tik. De PC werkt verder goed dus ga er niet vanuit dat het mijn HDD is die stuk is o.i.d. Omdat het ook vanaf het begin al zo was dus. Misschien hebben jullie een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik dit zo lees dan zou ik eerder gaan twijfelen aan je voeding, wat voor iets heb je er momenteel inzitten?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat lijkt me gek, ik heb deze setup ook gebruikt met een andere kast + voeding, toen deed die het ook dus. Is het niet iets van dat moederbord? Ik heb er al naar gezocht, maar zodra je op 'tik' zoekt krijg je alleen maar tikkende 'kapotte' HDD's.

Ik hier een lijstje van Everest van hardware, misschien dat je daar wat mee kunt.

- Nexus Breeze 500 (ATX12v 2.01, 500W, Zilver) Kast + Voeding
- Asus K8V Deluxe (5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
- AMD Athlon 64, 2000 MHz 3000+
- 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
- GeForce FX 5900 (128 MB)

- Windows: Maxtor 6 L300S0 SCSI Disk Device (300 GB, 7200 RPM, SATA)
- Data: WDC WD1200BB-00FTA0 (111 GB, IDE)
- Data: WDC WD2000JB-22FUA0

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 22:05 ]

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 15:49

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

ik mis alleen het merk harde schijf, maar ik heb zelf ook wel eens een hdd gehad die een luide *klik* liet horen als de machine opstartte. ook oudere (scsi)schijven hebben dit veel.
Had iets te maken met een (electro)magneet als ik me niet vergis.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?