Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DESIGNCHECK] Filmpjessite

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Hey,

Voor een filmpjessite heb ik een design gemaakt, en nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden. Van de indeling tot grafische effecten, elk commentaar is welkom.

http://www.hansvdam.nl/jh

Graag de naam van de site niet hier noemen ivm SEO :)

Hopelijk heb ik dit topic goed gemaakt, zo nee wil ik graag weten wat er nog bij moet oid.

Greetz,

Hans.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
:)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Maar dit is toch meer een grafische creatie dan een hele site? Naja, doe er dan maar een slotje op.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hansvd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:34:
Maar dit is toch meer een grafische creatie dan een hele site? Naja, doe er dan maar een slotje op.
In dat geval zit je in het foute subforum en doe je er bovendien goed aan om dit eens goed door te lezen. :) Dit topic gaat in elk geval dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.