goede beamer?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• devenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-01-2025
Immers, in de loop der jaren is de wijze van communiceren danig veranderd en de context nu is niet meer de context van x jaar geleden, er is steeds meer digitaal ter beschikking, de presentaties ogen professioneler en aangenamer, milieuvriendelijk want geen papieren reproducties meer nodig,

daarom zou ik graag voor mijn bedrijfje een interne "up to date" beamer aankopen maar hier heb ik zelf weinig kennis van. Met andere woorden ik ben dus opzoek naar enige suggesties over merken/modellen/...

aantal citeria:
- gebruiksvriendelijk, dwz. eenvoudig te bedienen;
- indien mogelijk: beamer met ingebouwde poort voor USB-stick/DVD, zodat je geen laptop nodig hebt;

alvast bedankt!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:11
Welkom op GOT

use search, www.google.nl etc

• devenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-01-2025
op google vind ik een aantal beamers, maar ik heb geen idee hoe het zit qua support van deze leveranciers, prijs kwaliteit enzovoort

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met GoT Huisregels te lezen. Zo te zien zou het geen gek idee zijn om die nogmaals even goed door te nemen, want deze topicstart voldoet er niet aan om een paar redenen:

• Op GoT verwachten we dat je je goed inleest voordat je een topic opent. Als je bij dat inlezen nog meer vragen krijgt, verwachten we ook dat je zelf op zoek gaat die te beantwoorden. Kom je er niet uit en open je een topic, dan moet duidelijk uit de topicstart blijken waar je op gezocht hebt, wat je vond en waarom je nog vragen overhield. Dat ontbreekt hier nogal.
• Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over Consumentenvideo horen dan ook daar en niet hier.
• Waar dan ook op GoT zijn "Welke ... moet ik kopen?"-topics niet de bedoeling. Een Tweaker kan zelf informatie opzoeken en zelf kiezen.

Zoals in de FAQ van dit subforum staat gaan topics waar alleen de topicstarter wat aan heeft op slot. Zo ook deze.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.