Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Brommer] Snorscooter uit erfenis...

Pagina: 1
Acties:

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 09:49

unclero

MB EQA ftw \o/

Topicstarter
Goed, mijn vader is vorig jaar eind september overleden aan de gevolgen van 47 jaar als een ketter roken (wat hij overigens tot het bittere einde met plezier heeft gedaan).
Hij werd al in april ziek en besloot toen al om zijn trouwe auto maar te laten staan en om een snorscooter te kopen zodat hij en zijn vrouw alsnog in het mooie weer leuke tochtjes konden maken.

Daarnaast was het ook bedoelt om na zijn overlijden zijn vrouw in ieder geval nog mobiliteit te geven. Mijn stiefmoeder heeft namelijk geen enkel rijbewijs.

Maar het het blauwe beestje staat sinds zijn overlijden alleen maar stof te verzamelen in de schuur. En alleen ik rijd er nog een keer in de maand mee... Dan wordt het beestje ook eens uitgelaten, en gevoederd en gewassen enzo.

Maar ik vind het wel zaak om eens met mijn stiefmoeder om de tafel te gaan zitten om dat rijbewijs in orde te krijgen, want daar is het ding voor gekocht, en dan is ze zelf ook wat mobieler enzo.

Mijn vraag nu, het ding staat dus nog steeds op naam van mijn vader. Kan ik daarmee problemen krijgen als ze me eens langs de weg zetten? En ook belangrijk, verloopt dat een keer? Zit er een termijn aan waarbinnen ik moet zorgen dat die op naam staat van mijn stiefmoeder?

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:30
Hangt een beetje van de bui van de betreffende agent af. Ik ben eens aangehouden in een busje dat op naam stond van iemand die al 6 jaar dood was, toen kwam ik er met een waarschuwing vanaf

Roomba E5 te koop

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 11:41
Binnen een paar weken nadat mn opa was overleden kregen wij (postadres) een bericht dat de auto (kenteken???) moest worden overgeschreven. Tegenwoordig heb je bij bijna elk voertuig een kenteken. Geldt dat dan niet ook voor die scooter?

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 16:10

rimpeldinky

nani?

de norfiets moet (neem ik aan) nog geschouwd worden, dit moest vorig jaar september gedaan zijn.

Heeft deze een kenteken? of alleen een verzekeringsplaatje?

*burp*

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 09:49

unclero

MB EQA ftw \o/

Topicstarter
Ascathon schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:44:
Binnen een paar weken nadat mn opa was overleden kregen wij (postadres) een bericht dat de auto (kenteken???) moest worden overgeschreven. Tegenwoordig heb je bij bijna elk voertuig een kenteken. Geldt dat dan niet ook voor die scooter?
Ik heb geen brief gezien, althans, niet gehoord van een brief...
rimpeldinky schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:26:
Heeft deze een kenteken? of alleen een verzekeringsplaatje?
Ja, heeft een kenteken, ding is in april nieuw gekocht ;).

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!