Hoi
Ik heb dringend hulp nodig bij een Adobe LiveCycle Designer probleem.
Ik probeer mijn textfield expandable te krijgen, maar wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar. De bedoeling is om tekst in te voeren in een textfield in een subform en zodra die groter is dan het kader, die uit te rekken naar beneden.
Ik heb echt van alles geprobeerd:
expand to fit (height)
allow multiple lines
allow page breaks
flowed/positioned
etc.
Het rare is wel dat wat ik ook doe of aanpas, dat mijn pagination tab onveranderbaar blijft, ik kan daar niets in aanpassen. Misschien heeft dat ermee te maken. In de voorbeelden van Adobe zelf (Purchase Form) staat een soort comments textfield wat ongeveer doet wat ik wil, maar die moet eerst getriggerd worden door een button, en dat wil ik dus juist weer niet, ik wil dat het textfield meteen zichtbaar is. Maar daar is de pagination tab dus wel zichtbaar. Ik heb al flink gezocht in de help files van designer, ik heb zelfs het boek 'Creating Dynamic Forms with Adobe LiveCycle Designer' helemaal doorgewerkt, maar nog krijg ik het niet voor elkaar.
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Groeten,
Sterre
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.