Hallo luitjes,
Ik weet niet of de vraag hier thuishoort maar leek mij de logische topic.
Ik heb voor een kennis zijn pc een beetje geupdate kwa drivers en bios versies (gedownload op packerd bell site) met een nieuwe windows installatie.
Nu heb ik echter het probleem dat windows niet volledig afsluit.
PC gegevens:
- Packerd Bell
- Pentium 4 op Gigabyte moederbord met intel chipset.
- 512Mb geheugen
Als ik windows afsluit sluit hij netjes af. Je hoort de harde schijf uitschakelen echter blijft het beeldscherm aangeven "windows wordt afgesloten". Aftewel de pc gaat niet helemaal uit.
De PC gaat wel uit als je de aan/uit knop vasthoud. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Ik heb windows al eens opnieuw geinstalleerd maar geen effect. Hij blijft niet volledig uitgaan.
Nu is de vraag is dit een instelling van windows?
Kan het aan een bios instelling liggen. (aangezien er een nieuwe bios is geladen)?
Of andere instellingen?
Alvast bedankt,
Ik weet niet of de vraag hier thuishoort maar leek mij de logische topic.
Ik heb voor een kennis zijn pc een beetje geupdate kwa drivers en bios versies (gedownload op packerd bell site) met een nieuwe windows installatie.
Nu heb ik echter het probleem dat windows niet volledig afsluit.
PC gegevens:
- Packerd Bell
- Pentium 4 op Gigabyte moederbord met intel chipset.
- 512Mb geheugen
Als ik windows afsluit sluit hij netjes af. Je hoort de harde schijf uitschakelen echter blijft het beeldscherm aangeven "windows wordt afgesloten". Aftewel de pc gaat niet helemaal uit.
De PC gaat wel uit als je de aan/uit knop vasthoud. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Ik heb windows al eens opnieuw geinstalleerd maar geen effect. Hij blijft niet volledig uitgaan.
Nu is de vraag is dit een instelling van windows?
Kan het aan een bios instelling liggen. (aangezien er een nieuwe bios is geladen)?
Of andere instellingen?
Alvast bedankt,