Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Mambo 4.5.2] - ZoomGallery in backend

Pagina: 1
Acties:
  • 2.704 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14

Wish

ingwell

Topicstarter
Beetje bang om dit als Mambo n00b te vragen, maar ik verschillende fora (bv zoomfactory.org, GoT, Google etc.) afgezocht en heb het antwoord niet kunnen vinden.

Op mijn site draait Mambo 4.5.2. Daar heb ik via components/install Zoomgallery 251 geïnstalleerd (package com_zoom_251rc4_wk08.zip ).
De installatie verliep bij de 3e keer vlekkeloos ;) .

Ik kreeg (ingelogd als admin onder de superadmin) onder components-zOOm Media gallery in eerste instantie een set-up screen te zien. Heel mooi, maar heb daar op dat moment niet veel mee gedaan.

Nu ik echter na een minuutje of 10 terug in de site kom, en components-zOOm weer aanklik, krijg ik het control panel van mijn site voor mijn neus. En vind ik geen mogelijkheid om zOOm ergens te configureren.

Hiervoor had ik een oudere build van zOOm geinstalleerd, en die sloeg meteen de initiele zoom set-up over. Vandaar dat ik nu de nieuwste versie gebruik.

Dus sitenaam / com_zoom geeft hetzelfde beeld als sitenaam / com_admin in de Mambo backend.

Over de frontend ben ik nog maar niet aan het nadenken :| .
Ideeën en suggesties van harte welkom.

Edit:
Net even lopen spelen met de SAFE mode van de site. Zodra die op ON staat (dus voor de php.ini volgens mij), dan speelt bovenstaand probleem. Staat die op OFF, dan kom ik wel in de config pagina van zOOm.

Maar nu een vervolg probleem gevonden: ik kan geen nieuwe Gallery aanmaken... ik mis een save button..... :|

[ Voor 12% gewijzigd door Wish op 24-01-2008 15:50 . Reden: Issue gevonden ]

No drama

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14

Wish

ingwell

Topicstarter
Subtiele kick

No drama