[kabel]Digitale dual tuner met HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 1.733 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik kijk digitale tv via de CAI en ik heb daar anderhalf jaar terug een Samsung DCB-H360 voor aangeschaft. Deze keuze kwam vooral tot stand door de aanwezigheid van een HDMI aansluiting en HDTV mogelijkheid.
Ik heb ook een dvd/hdd recorder waar ik via de coax analoog nog programma's opneem; het kwaliteitsverschil is dermate groot dat ik me hier aan begin te irriteren.

Waar ik dus naar op zoek ben is een PVR (personal video recorder) met HDMI en dual tuner functionaliteit. En het liefst ook de mogelijk om HDTV door te geven.

Misschien ten overvloede: ik kijk dus digitale tv via de kabel!

Ik heb al gekeken naar de Samsung P850R en de Humax ipvr-9200c, maar deze maken allebei gebruik van de SCART kabel.

Ik hoop de tweakers gemeenschap, want mijn google zoektochten leiden tot niets.

Verwijderd

We moeten nog "even" geduld hebben, want dit jaar komt Casema met de Scientific Atlanta Explorer 8455DVBTM. Wellicht ook te gebruiken met CAI. De tijd zal het leren.
Casema schijnt al sinds begin 2007 aan het testen te zijn met deze PVR, maar meer info over de release date van dit apparaat is er simpelweg niet.

Kijk ook ff hier: http://www.digitalekabelt...ific_atlanta_hdtv_p.shtml

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:51

Alfisti

So macht Reisen Spaß

3e of 4e kwartaal komt Humax met een HD-HDD twin tuner met HDMI aansluiting, tot die tijd is het behelpen met de brakke 360's van Samsung.

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Is die Scientific Atlanta Explorer 8455DVB niet al ergens in het wild te vinden in den landen? Als ik zo de specificaties bekijk dan voldoet deze op bijna alle punten.

Maar ja, er zijn geen gebruikerservaringen of screenshots te vinden. En of deze beschikt over de nederlandse taal is ook nergens bekend.

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34

michaelvt

Tweaky Gonzalez

FCVD schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 07:49:
Is die Scientific Atlanta Explorer 8455DVB niet al ergens in het wild te vinden in den landen? Als ik zo de specificaties bekijk dan voldoet deze op bijna alle punten.

Maar ja, er zijn geen gebruikerservaringen of screenshots te vinden. En of deze beschikt over de nederlandse taal is ook nergens bekend.
Daar ben ik idd ook benieuwd naar, want in Belgie schijnt deze decoder al verkrijgbaar te zijn. Maar hier in Nederland ben ik hem nog nergens tegen gekomen. Ik zou deze decoder namelijk ook graag willen hebben ipv de brakke samsungs.

Ik zal @home eens een mail sturen, misschien dat zij meer info hierover hebben.

• TJR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-02 16:31

TJR

Alfisti schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:20:
3e of 4e kwartaal komt Humax met een HD-HDD twin tuner met HDMI aansluiting, tot die tijd is het behelpen met de brakke 360's van Samsung.
Is hier inmiddels al meer over bekend toevallig? Ben op zoek naar een twin tuner HD PVR voor Ziggo.
Pagina: 1