Ik kijk digitale tv via de CAI en ik heb daar anderhalf jaar terug een Samsung DCB-H360 voor aangeschaft. Deze keuze kwam vooral tot stand door de aanwezigheid van een HDMI aansluiting en HDTV mogelijkheid.
Ik heb ook een dvd/hdd recorder waar ik via de coax analoog nog programma's opneem; het kwaliteitsverschil is dermate groot dat ik me hier aan begin te irriteren.
Waar ik dus naar op zoek ben is een PVR (personal video recorder) met HDMI en dual tuner functionaliteit. En het liefst ook de mogelijk om HDTV door te geven.
Misschien ten overvloede: ik kijk dus digitale tv via de kabel!
Ik heb al gekeken naar de Samsung P850R en de Humax ipvr-9200c, maar deze maken allebei gebruik van de SCART kabel.
Ik hoop de tweakers gemeenschap, want mijn google zoektochten leiden tot niets.
Ik heb ook een dvd/hdd recorder waar ik via de coax analoog nog programma's opneem; het kwaliteitsverschil is dermate groot dat ik me hier aan begin te irriteren.
Waar ik dus naar op zoek ben is een PVR (personal video recorder) met HDMI en dual tuner functionaliteit. En het liefst ook de mogelijk om HDTV door te geven.
Misschien ten overvloede: ik kijk dus digitale tv via de kabel!
Ik heb al gekeken naar de Samsung P850R en de Humax ipvr-9200c, maar deze maken allebei gebruik van de SCART kabel.
Ik hoop de tweakers gemeenschap, want mijn google zoektochten leiden tot niets.