Toon posts:

[Outlook 2003] Geeft "spook emails" aan

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb hier een probleempje met een outlook 2003 client.
Op deze client staan verschillende email boxen ingesteld en meerdere mensen hebben toegang tot een box.

Nu is er het volgende aan de hand:
Mensen die in die bepaalde box zitten zien dat er 2 nieuwe mailtjes zijn.
Vervolgens open je de box en staat er niets in.

Nu heb ik op het wondere medium dat internet heet al gezocht naar dit probleem en de meeste sites geven aan dat dit aan de view ligt.
Dit heb ik op bijna alle mogelijke manier aangepast maar zonder enig effect.

Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast dank en bij onduidelijkheden hoor ik het graag :)

Greetz,
Weatherlight

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-03 23:23
Als het een algemene/gedeelde mailbox is die als 2e mailbox in Outlook is aangehaakt dan zijn de onzichtbare e-mailberichten waarschijnlijk als "persoonlijk" gemarkeerd. Standaard worden deze berichten niet getoond als het niet de primaire mailbox is maar je ziet wel dat er ongelezen items zijn.

p.s. sommige spamberichten worden als "persoonlijk" gestuurd, ik ken verder geen/weinig mensen die deze optie gebruiken.

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie Caeruleus!

De betreffende mailbox is inderdaad als 2e mailbox aan de gebruikers account gehangen.
En naast deze mailbox hebben ze er nog 3 (dat even als extra info).

Nu viel me op dat als ik een bepaalde optie aanzette in die map (ipv alleen ongelezen berichten tonen het totaal aantal berichten tonen) dat mn tellertje naast de inbox van (2) (dit is blauw) naar [9] (dit is groen) springt.
Dus dat betekend dat er nog meer mail in zit die de gebruikers niet kunnen zien.

Maar wat jij zegt is dat ik gewoon rechtstreeks als die gebruiker de mailbox in moet gaan en dan zie ik ze wel. (??)
Dat zou ik dan opzich best raar vinden omdat de gebruikers bijde eigenaar zijn van die box.

Graag een reply en nogmaals dank.

Greetz,
Weatherlight

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :?

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
Staan er toevallig geen filters aan waardoor je bepaalde mail niet ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Goed punt, maar daar heb ik al naar gekeken...
Standaard zijn de standaard instellingen actief.
Als ik de instellingen anders zet (zoals hierboven beschreven) zie ik weer andere dingen..

Enig idee hoe dit op te lossen is?
Of zijn er die bekend zijn met dit probleem?

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
Beeld - Rangschikken op - Huidige weergave - Berichten. Kijk even of dit ook bij jou zo staat. Heb regelmatig gezien dat hier iets veranderd was en je niet alle berichten meer zag.
Pagina: 1