[IE7] beveiliging steeds op hoog,hoe verander ik dat ?

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als ik IE7 beveiligingsopties bekijk staat die steeds op standaard normaal hoog.
Ik kan dat veranderen naar normaal.
Dat is ook de gewenste instelling.
Helaas krijg je dan iedere keer toch als je iets wilt downloaden van een site een popup met een waarschuwing en wordt het bestand niet gedownload.
Dus stel je bij de instellingen van de beveiliging in dat het vragen automatisch moet gaan en dan wordt er gelijk gedownload.
Alleen staat dan de beveiliging weer automatisch op normaal hoog waardoor bepaalde sites niet goed werken.
Verander ik weer naar normaal, dan staat ook die optie voor het vragen bij een download weer aan en wordt een bestand weer niet automatisch gedownload.
Zodra ik dat weer aanvink, staat de beveiliging vanzelf weer op normaal hoog en zo blijf ik in die loop hangen.
Is er iets van een registry setting die er voor zorgt dat die download beveiliging uit staat,dus dat een bestand waar ik op klik gewoon wordt gedownload,maar de beveiliging op normaal laat staan ?
Op zo'n beetje elke page staat nu wel een foutmeldings ikoontje beneden, dit is gewoon erg irritant.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ondanks dat je een lang verhaal hebt neergezet mis ik een aantal belangrijke dingen. Is dit je eigen computer; of zit je op een bedrijfsnetwerk waar er policies actief zijn? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wanneer verandert de beveiliging terug; niet direct maar wel zodra je de browser herstart?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Spider.007 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:30:
Ondanks dat je een lang verhaal hebt neergezet mis ik een aantal belangrijke dingen. Is dit je eigen computer; of zit je op een bedrijfsnetwerk waar er policies actief zijn? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wanneer verandert de beveiliging terug; niet direct maar wel zodra je de browser herstart?
Het is mijn eigen pc draaiend onder xp.
Ik hoopte dat ik duidelijk genoeg was.
De beveiliging veranderd dus zodra ik een van de opties verander.
Ik kan dus de beveiliging op normaal zetten,en daar blijft hij dan op staan.
echter zodra ik een optie verander,zoals vragen bij downloaden en dat save,de optie blijft dan dus aan staan,is het beveiligingsnivo dus terug veranderd naar normaal hoog.
Het enige dat ik kan bedenken is alle opties opschrijven die bij normaal staan aan of uitgevinkt,en die dan in een keer save in normaal hoog.
Dan zijn beide beveiligingslevels dus het zelfde,maar ben ik de instellingen van normaal hoog wel kwijt..
De beveiliging is veranderd zodra ik het beveiligingsvenster heb gesloten,een herstart van IE zelf heeft geen invloed.
Oftewel,als ik IE niet afsluit en weer bij beveiliging kijk zijn de settings naar normaal hoog.
Sluit ik IE wel af, start opnieuw en kijk bij beveiliging dan staat de boel ook op normaal hoog,met de ene setting die ik veranderd hebgewoon ongewijzigd,dus mijn veranderingen worden wel opgeslagen binnen de beveiliging,maar het level normaal niet,dat veranderd terug naar normaal hoog.
Ik ben de enige gebruiker op mijn eigen pc en heb dus alle rechten.
Sorry,ik ben dyslectisch en maak steeds een lang verhaal in een poging zo duidelijk mogelijk te zijn.
Binnen GoT en google en microsoft zelf gezocht maar doordat ik niet goed ben met keywords kan ik dat niet zo goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Nick39 op 25-01-2008 11:05 ]