Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Wanneer ik windows verkenner open, heeft hij een sterke vertraging. Ik moet enkele seconden (soms wel tot 5 seconden) wachten voordat mijn 'click' geregistreerd wordt. Het gebeurt niet als ik gewoon "my computer" open (ik gok omdat daar geen mappen staan), maar wel als ik op mijn C:/ schijf klik of als ik bv rechtstreeks 'my documents' open.

Aan wat kan dit allemaal liggen ? Ik gok dat het iets te maken heeft met een of andere shell extension of indexering? (heb onlangs Msn Desktop Search [omdat hij in outlook kon zoeken] geinstalleerd, maar als ik hem afzet (het volledige programma) dan is de vertraging er nog altijd.)

Alle tips zijn welkom :).

Greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40
Hij probeert misschien de netwerkconnecties op te bouwen in de linkertree onder 'Mijn netwerklocaties'? Probeer eens bij tools|folder options|tabblad view de optie "'automatically search for network locations and printers' uit te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, het heeft geen effect ...

Wat ik ook net merk: Hij doet het enkel op de C schijf en dus niet op een externe harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Wat bedoel je met 'afzetten'? Controleer je processen of de search niet nog op de achtergrond aanstaat. End al de processen die met de desktop search te maken hebben en controleer het nog een keer. Gaat het nu wel snel; als de brandweer die desktop search meuk deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe staan je view instellingen?

Ik heb niets te melden.