"Normale" banner over content heen

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zoals in een screenshot te zien is, zit er een banner die normaliter niet bedoeld is als 'popup'-banner (is geloof ik niet de goeie benaming, magoed) tóch over de content en zelfs een andere banner heen.

Als je met je muis over de banner heengaat (dan doet ie wat fancy zooi met z'n blokjes) en er vervolgens op sommige weer 'uit' gaat, dan plopt ie terug in z'n originele formaat. Maar vaak ook niet.

't Lijkt mij dat de banner in de op de screenshot getoonde 'mode' (wachtende op een mouse-over) gewoon 'klein' behoort te zijn?

Software used:
  • Browser: Mozilla Firefox 2.0.0.11
  • Flash plugin: net-www/netscape-flash-9.0.115.0
Verder ben ik ook niet echt te spreken over 't feit dat die hoerige (excuse le mot) banner de volledige 2600 MHz van m'n CPU opeist. Ik moest FFS het tabblad sluiten om dit bericht fatsoenlijk te kunnen typen. 8)7

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hmm, daar was al een eerder topic over, het is wel handig dat je meldt dat je onder Linux zit, want zoals je wel kan raden werkt die banner best aardig in Windows. ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Is i.d.d. de bekende bug met flash en firefox :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-02 23:41
Dat probleem heb ik ook hoor ;)
Je moet gewoon wachten totdat Mozilla en/of Adobe de boel fixt.

• Osiris
  • Niet online
ACM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:26:
Hmm, daar was al een eerder topic over, het is wel handig dat je meldt dat je onder Linux zit, want zoals je wel kan raden werkt die banner best aardig in Windows. ;)
Whoopsie, dacht dat de 'kenners' de Portage/Gentoo-notatie van netscape-flash wel zouden herkennen :P

Gentoo dus :)

edit:
En 't was Firefox 2.0.0.11 natuurlijk |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Osiris op 24-01-2008 18:45 ]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Osiris schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:44:
Whoopsie, dacht dat de 'kenners' de Portage/Gentoo-notatie van netscape-flash wel zouden herkennen :P
De kenners wel ja, maar die gaan niet over de banners :P
Pagina: 1