Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Image Resize Script

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ik ben opzoek naar het script dat een afbeelding laad in een soort pop-up (zonder browser eromheen)
Je ziet het tegenwoordig redelijk vaak, maar zul je maar net zien dat wanneer je het nodig hebt het nergens te vinden is.

Even ter verduidelijking, er wordt op een link/afbeelding geklikt, daarna opent er een soort window zonder sliders/titlebar etc dat de groote aanneemt van de afbeelding die erin geladen wordt.

De kenners zullen waarschijnlijk wel weten wat ik bedoel.
Ik zoek er de code van, of een site dat dit script gebruikt.

Kudo's voor de gene die toevallig het script, of zo'n site bij de hand heeft ;)

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 08:25
Ik denk dat je doelt op Lightbox

Verwijderd

Topicstarter
Ex-fucking-aclty, Super Bedankt vintendo

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De frontpage maakt er nu ook gebruik van:
nieuws: Medicijnen spelen grote rol in Far Cry 2

Imo is het echt een fucking irritant script omdat de 'next' en 'previous' knop steeds op een andere plek staan als de afbeelding een andere grootte heeft dan de vorige. En Lightbox heeft standaard dan ook nog eens van die super trage animaties waardoor het weergeven van een afbeelding minimaal DRIE SECONDEN duurt! Op zich kan dat wel, maar laat dan de interface als eerste zien en zorg dat die het ook doet terwijl de foto aan het laden is. Nu werkt die pas als de animatie helemaal klaar is. |:(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

crisp

Devver

Pixelated

Da's niet lightbox maar een eigen geschreven imageviewer ;)
Imo is het echt een fucking irritant script omdat de 'next' en 'previous' knop steeds op een andere plek staan als de afbeelding een andere grootte heeft dan de vorige. En Lightbox heeft standaard dan ook nog eens van die super trage animaties waardoor het weergeven van een afbeelding minimaal DRIE SECONDEN duurt! Op zich kan dat wel, maar laat dan de interface als eerste zien en zorg dat die het ook doet terwijl de foto aan het laden is. Nu werkt die pas als de animatie helemaal klaar is. |:(
We hebben inderdaad bewust zelf geen animatie ingebouwd. Verder werkt het als viewer voor een set van plaatjes eigenlijk het beste als alle plaatjes dezelfde grootte hebben, maar ik wil ooit nog eens keyboard support inbouwen voor next/previous, dat lost het probleem van het verspringen van de navigatie ook al voor een deel op :)

Intentionally left blank

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, de implementatie van de techniek hier op Tweakers is ook wel fijner, hoor. Het was niet direct kritiek op jou, maar op Lightbox en haar gebruikers ;)

Maar goed, je zou ook de controls in een losse balk onderaan het venster kunnen weergeven op een vaste locatie zodat de afmetingen van de afbeeldingen niet uit maakt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:36
Room42 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 03:11:
Imo is het echt een fucking irritant script omdat de 'next' en 'previous' knop steeds op een andere plek staan als de afbeelding een andere grootte heeft dan de vorige.
Je hoeft bij een Lightbox niet precies op het knopje te klikken, de hele linker helft van de afbeelding werkt als vorige-knop, de hele rechter helft als volgende-knop :)

| Toen / Nu

Pagina: 1