Goededag, ten eerste jammer dit ik gelijk moet beginnen met een vraag op dit forum, in plaats van mensen helpen. Maar goed ik kom gewoon even niet verder!
Het zit als volgt:
Ik wilde dus gaan overclocken, tot ik er achter kwam dat ik niets 'boeiends' mocht aanpassen aan mijn mobo/cpu (FSB)
Hierdoor kreeg ik het idee om dit dus te unlocken, eerst doormiddel van settings, zoals auto, wat soms dus settings vrijgeeft. Dit werkte dus niet.
Vervolgens heb ik geprobeert mijn Bios te flashen (nieuwere bios versie). Echter er is dus niets veranderd.
Na een tijdje op google en andere sites te rommelen, kwam ik eigenlijk alleen maar dingen tegen als:
M2V-MX-SE 'decent mobo for overclocking'
Brisbane 'decent for overclocking' etc...etc.. Dus het is wel mogelijk, echter nergens kon ik iets/iemand vinden die het zelfde heeft als mij
Het betreft:
Asus M2V-MX-SE moederboard
AMD Athlon 62 X2 4000+ (Brisbane) socket AM2 (940)
Bios: Versie 0304, Type: AMI, Date: 30-10-2007
Tips of nog leuker; oplossingen zouden geweldig zijn!
Het zit als volgt:
Ik wilde dus gaan overclocken, tot ik er achter kwam dat ik niets 'boeiends' mocht aanpassen aan mijn mobo/cpu (FSB)
Hierdoor kreeg ik het idee om dit dus te unlocken, eerst doormiddel van settings, zoals auto, wat soms dus settings vrijgeeft. Dit werkte dus niet.
Vervolgens heb ik geprobeert mijn Bios te flashen (nieuwere bios versie). Echter er is dus niets veranderd.
Na een tijdje op google en andere sites te rommelen, kwam ik eigenlijk alleen maar dingen tegen als:
M2V-MX-SE 'decent mobo for overclocking'
Brisbane 'decent for overclocking' etc...etc.. Dus het is wel mogelijk, echter nergens kon ik iets/iemand vinden die het zelfde heeft als mij
Het betreft:
Asus M2V-MX-SE moederboard
AMD Athlon 62 X2 4000+ (Brisbane) socket AM2 (940)
Bios: Versie 0304, Type: AMI, Date: 30-10-2007
Tips of nog leuker; oplossingen zouden geweldig zijn!