Toon posts:

verschil tussen pioneer 105s (bulk) en tray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van jullie misschien het verschil tussen deze twee? :? Het is wel de zelfde DVD-speler alleen is de ene een bulk versie en de andere een tray versie.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen? :'(

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07
verschil tussen Slot-in of tray??
verschil OEM of Retail (geen / wel software)

wat nog meer?

[edit]
damn typos

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

ik heb een 105S bulk, deze is bijna identiek aan de retail versie. Bij de bulk versie ontbreekt alleen de naam "Pioneer" voorop de drive en er zit geen doos en geen software bij.
Een tray versie heeft uiteraard een lade om je cd in te leggen i.p.v. een slot-in. (ik heb zelf nog nooit een 105S met een tray gezien, maar blijkbaar bestaan ze dus ?!?)

Verwijderd

Topicstarter
in de pricewatch staat dus de pioneer 105s.
De ene is een bulk en kost 269 gulden, de ander een tray versie kost 278 gulden.

Mijn vraag is dus, wat zit er bij een bulk en wat zit er bij een tray versie?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 21:05
Er is de 105 OEM en retail (met doos enzo). Dit is het model met gleuf, het zogenaamde 'slot-in'. Daarnaast heb je de 115, deze is er ook in OEM en retail, maar deze heeft een lade.
Beide 115 en beide 105 modellen zijn hetzelfde, behalve dat er op de retail 'Pioneer' staat gedrukt en dat er een handleiding, kabel, schroefjes , 2 DVD-spellen en DVD-speelprogramma bijgeleverd wordt. De 115 en 105 verschillen alleen qua lade van elkaar.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
He MisterSmith bedankt voor de info:)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41

Opa

Nu Multifocaal!

..maar het is FatalError die het plaatje compleet maakt. :)

en dan leg ik ff de link die het verhaaltje rond breit:

Tray = Lade. ;)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Graag gedaan, maar de uitleg van FatalError is een stuk beter :)
Pagina: 1