Hallo ik zit met een probleem:
Ik kom er net achter dat mijn usb poorten niet meer werken?!?
Heb alle instellingen doorgelopen maar kan het probleem niet vinden. (probleemoplosser van windows xp heeft ook geen zin)
In apparaatenbeheer usb-controllers aan en uit gezet / Software opnieuw geinstalleerd, windows
heeft geen problemen gevonden en alles is correct geinstalleerd.
update + Site van msi bekeken. Update opnieuw uitgevoerd maar niets werkt?
Geen printer, scanner, Mda telefoon, Card reader, usb stick.
In de Bios gekeken maar daar zie ik niets staan over Usb poorten aan of uit zetten...
Wel moet ik erbij vermelden dat ik met een andere mda problemen heb gehad op mijn pc.
Hij wil niet synchroniserer, Later gaf windows geen melding meer als ik een apparaat aan sloot op deze poort.
Maar nu op geen enkele usb poort meer. Alleen voeding?!? (zie wel een lampje branden op het apparaat)
Mijn moederbord: Msi 8kn socket 939 platinum..
Iemand een top of idee!?!
Alvast bedankt..
Ik kom er net achter dat mijn usb poorten niet meer werken?!?
Heb alle instellingen doorgelopen maar kan het probleem niet vinden. (probleemoplosser van windows xp heeft ook geen zin)
In apparaatenbeheer usb-controllers aan en uit gezet / Software opnieuw geinstalleerd, windows
heeft geen problemen gevonden en alles is correct geinstalleerd.
update + Site van msi bekeken. Update opnieuw uitgevoerd maar niets werkt?
Geen printer, scanner, Mda telefoon, Card reader, usb stick.
In de Bios gekeken maar daar zie ik niets staan over Usb poorten aan of uit zetten...
Wel moet ik erbij vermelden dat ik met een andere mda problemen heb gehad op mijn pc.
Hij wil niet synchroniserer, Later gaf windows geen melding meer als ik een apparaat aan sloot op deze poort.
Maar nu op geen enkele usb poort meer. Alleen voeding?!? (zie wel een lampje branden op het apparaat)
Mijn moederbord: Msi 8kn socket 939 platinum..
Iemand een top of idee!?!
Alvast bedankt..