Beste Tweakers,
Ik zit op het moment met een vreemd probleem.
ASP.Net of IIS vertikt het om een PDF bestand te serveren. Ik gebruik de onderstaande code om een bestand door een generic handler te gooien om wat statestieken van het bestand bij te houden. Maar als het om een PDF bestand gaat dan vertikt hij het.
Als ik van de content type 'application/octet-stream' maak. En het .pdf uit de bestandsnaam verwijder dan doet hij het prima. Met bijvoorbeeld gifjes heeft hij ook geen problemen.
De .pdf staat bij IIS tussen de geregistreerde mime types.
Hebben jullie enig idee ?
Ik zit op het moment met een vreemd probleem.
ASP.Net of IIS vertikt het om een PDF bestand te serveren. Ik gebruik de onderstaande code om een bestand door een generic handler te gooien om wat statestieken van het bestand bij te houden. Maar als het om een PDF bestand gaat dan vertikt hij het.
Als ik van de content type 'application/octet-stream' maak. En het .pdf uit de bestandsnaam verwijder dan doet hij het prima. Met bijvoorbeeld gifjes heeft hij ook geen problemen.
C#:
1
2
3
4
5
| context.Response.Clear(); context.Response.ContentType = "application/pdf"; context.Response.AddHeader("Content-Disposition", "attachment; filename=test.pdf"); context.Response.Flush(); context.Response.WriteFile(context.Server.MapPath(string.Format("~/uploads/files/{0}.unk", d.filename))); |
De .pdf staat bij IIS tussen de geregistreerde mime types.
Hebben jullie enig idee ?