Toon posts:

Stelling: Internetten in Nederland is onmogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat internetten in Nederland echt zwaar K*T is. Eerst mag je jaren wachten totdat er kabel ligt, en als je dan kabel hebt dan is het nog net zo sloom ala een analoog modempje. En Essent schiet de laatste tijd ook niet echt meer op. kortom
:( :r ;(

Verwijderd

nieuwe stelling, internet in de hele wereld is kut denk nou maar niet dat het in NL slechter is als ergens anders :)

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Stelling: post versturen met de postduif gaat tegenwoordig sneller als via e-mail :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 15 februari 2001 17:10 schreef Niek het volgende:
Ik vind dat internetten in Nederland echt zwaar K*T is. Eerst mag je jaren wachten totdat er kabel ligt, en als je dan kabel hebt dan is het nog net zo sloom ala een analoog modempje. En Essent schiet de laatste tijd ook niet echt meer op. kortom
:( :r ;(
wees blij dat je kabel hebt, ik zou genoegen nemen met een 2kb/s verbinding als ik maar van die telefoonkosten af was :r:r

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 19:51 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

wees blij dat je kabel hebt, ik zou genoegen nemen met een 2kb/s verbinding als ik maar van die telefoonkosten af was :r:r
Ik heb ook geen kabel. Ik wacht al veel te lang op @home

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op donderdag 15 februari 2001 19:51 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Ik ook!!!!!!!

Het is zelfs zo dat landen zoals Spanje echt voorop lopen.
Ze bieden daar al jaaaaaaaaren flat free aan over analoge lijnen.

Terwijl hier toch echt meer internettes zijn.

Maar dat komt door het ziekelijke beleid die de regering en de KPN hanteren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies. Zelfs via het stopcontact! Maar ik heb familie in Amerika en daar kost lokaal bellen dus gewoon helemaal niks. Alleen starttarief en dan kun je zo lang internetten als je wil. Ideetje voor de OPTA???

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Beetje een gefrustreerd topic dit ;)

@Home hier is ook traag.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

over een jaar kan iedereen zoveel als ie wil internetten in nederland... heb gewoon ff geduld.. ;)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 15 februari 2001 22:25 schreef the_undertaker het volgende:
over een jaar kan iedereen zoveel als ie wil internetten in nederland... heb gewoon ff geduld.. ;)
maar ondertussen wel een hartaanval elke 2 maanden van de KPN rekening

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Stelling: 'Niek' woont in een boerengat :Y):P

Verwijderd

niet spotten met boeregaten! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik! Ik woon inderdaad in een boergat. Ik was er allang weg geweest maarja mijn ouders he.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op vrijdag 16 februari 2001 00:14 schreef Niek het volgende:
Weet ik! Ik woon inderdaad in een boergat. Ik was er allang weg geweest maarja mijn ouders he.
Ikke snap :) Jij bent te jong om voor jezelf te kunnen/willen zorgen....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 23:08 schreef rick_h het volgende:
Stelling: 'Niek' woont in een boerengat :Y):P
is woerden een boeregat?

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op vrijdag 16 februari 2001 10:40 schreef achappey het volgende:

[..]

is woerden een boeregat?
blijkbaar :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 13:01
Ik woon ook in een boerengat en heb wel kabel :)alleen is het sjello,alhoewel het is beter dan een hoge telefoon rekening krijgen van kpn

Soms weet ik het ook niet meer.........

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

In Nederland is Internet volgens mij net zo brak als in de rest van de wereld... :)

En voor de mensen in boerengaten die zich afvragen waarom ze nog steeds geen kabel hebben: @home (of een ander bedrijf) is geen filantropische instelling! Die mensen moeten ook winst maken. Als ze alleen voor jouw (of misschien nog een paar anderen) jouw dorp moeten gaan aansluiten, maken ze geen winst, dus dan doen ze het gewoon niet. Is toch logisch?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 februari 2001 20:16 schreef Moartn het volgende:
In Nederland is Internet volgens mij net zo brak als in de rest van de wereld... :)

En voor de mensen in boerengaten die zich afvragen waarom ze nog steeds geen kabel hebben: @home (of een ander bedrijf) is geen filantropische instelling! Die mensen moeten ook winst maken. Als ze alleen voor jouw (of misschien nog een paar anderen) jouw dorp moeten gaan aansluiten, maken ze geen winst, dus dan doen ze het gewoon niet. Is toch logisch?
maar waarom gaan ze dan eerst roepen dat ik in Februari zeker kabel heb en dan weer uitstellen tot eind dit jaar. Ze weten gewoon zelf niet waar ze mee bezig zijn.
Pagina: 1