Toon posts:

Ontmoediging van PM discussies?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sonora in "\[PC-Racing] Project Torque"

[quote]ik ben GameSage voor Project Torque (...) Wie nog vragen heeft, kan me altijd een PM sturen via mijn profiel (http://profile.aeriagames.com/user/376272)[/quote\

Het hele idee van een technisch forum is toch het "publiek" zijn van discussies en niet van privaat? Straks krijgen we hier allemaal support-gasten van HP, Dell etc die zeggen: voor vragen kun je me direct PMen, dan hoef je geen topic te openen. Dan blijft er van elkaars ervaringen discussieren toch niets meer over?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Waarom kaart je dit niet aan bij een mod van het forum, via TR, SeM of mail? Er lijkt me weinig reden in LA een discussie te starten, als er nog niet eens een mod kans heeft gehad te reageren.

Als je een vermeend beleid ter discussie wilt stellen, dan is een enkele post van een uur oud niet echt voldoende onderbouwing van het idee dat we er een bepaald beleid op nahouden.

[ Voor 33% gewijzigd door Confusion op 23-01-2008 21:41 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

IMO Is er een groot verschil tussen wat vragen, en een discussie. Dat soort topics zijn tenslotte discussietopics, waar mensen in kunnen gaan op elkaar. Op die manier heeft iedereen er wat aan.

Vragen zoals 'ik krijg errors, wat doe ik fout?' en 'wat was de hotkey voor $actie', horen dan ook niet echt in dat topic thuis. Ook had Sonora het b.v. over de installer, wat als hier nu vragen over komen?

Het feit dat een forum publiek is, betekent niet dat iedereen zit te wachten op de kleine problemen van anderen. Dat soort vragen, waar waarschijnlijk niemand iets aan heeft, horen dan ook niet echt thuis in zo'n forum. Daar is PM dan weer geschikt voor.

Eerlijk gezegd snap ik niet hoe PM discussietopics kan verstoren. In tegenstelling, PM is juist een manier om een topic vrij te houden van 'onzinnige' vragen, zodat er in het topic JUIST een discussie kan worden gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Het topic verder via een dm voeren is inderdaad niet de bedoeling, het voortzetten van een offtopic discussie via dm is prima :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JHS schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:09:
Het topic verder via een dm voeren is inderdaad niet de bedoeling, het voortzetten van een offtopic discussie via dm is prima :) .
Dat is overigens al jarenlang beleid hier, eerst alleen met e-mails maar dus nu ook met DM, dus ik zie niet waarom er dan een LA-topic voor nodig is. :) Zoals Confusion al zegt: gewoon melden via een TR aan de lokale crew, dan wordt het vanzelf opgepakt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Fixed :)

Volgende keer zoiets via TR doen inderdaad, da's een stukje gemakkelijker. Mocht je er echt spoed bij hebben, werkt een topic in SM met een [SGD] tag ook goed :)
Pagina: 1