Hallo, ik zit met het volgende probleem:
Als ik een video full screen bekijk met media player, dan krijg ik 2 grijze horizontale balken te zien, ipv zwarte balken
(voorbeeld)
dit gebeurt met mijn beide schermen, en ook met verschillende videokaarten
(acer AL1714 & samsung 225bw)
(Geforce 8800GT & Geforce 7900GT)
het is niet miereneukerig grijs of kijkhoekonnoukeurigheid grijs.
als ik namelijk een video in WMP bekijk, en hij compenseert de aspectratio met de bekende zwarte balken, zijn de balken wel zwart. druk ik echter op alt enter, worden de zwarte compensatsie balken donkergrijs. grijzer dan dat ze in windowed mode zijn.
ik heb al dingen geprobeert met de kleurinstellingenv an monitoren en films maar ik kan zo niets vinden.
In MCE kun je instellen hoe zwart de zwarte balken zijn, is er ook zo'n mogelijkheid in wmp?
Als ik een video full screen bekijk met media player, dan krijg ik 2 grijze horizontale balken te zien, ipv zwarte balken
(voorbeeld)
dit gebeurt met mijn beide schermen, en ook met verschillende videokaarten
(acer AL1714 & samsung 225bw)
(Geforce 8800GT & Geforce 7900GT)
het is niet miereneukerig grijs of kijkhoekonnoukeurigheid grijs.
als ik namelijk een video in WMP bekijk, en hij compenseert de aspectratio met de bekende zwarte balken, zijn de balken wel zwart. druk ik echter op alt enter, worden de zwarte compensatsie balken donkergrijs. grijzer dan dat ze in windowed mode zijn.
ik heb al dingen geprobeert met de kleurinstellingenv an monitoren en films maar ik kan zo niets vinden.
In MCE kun je instellen hoe zwart de zwarte balken zijn, is er ook zo'n mogelijkheid in wmp?
edit:
plaatjes
plaatjes
[ Voor 18% gewijzigd door kid1988 op 23-01-2008 19:46 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)