Toon posts:

Wat voor HDTV moet ik kopen? ik kom er niet uit..

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb nu een tijdje onderzoek gedaan en verschillende topics doorgespit naar HDTV's. Ik sta namelijk op het punt om een nieuwe tv te kopen en daarbij een PS3. Ik wil graag het optimale eruit halen en zat daarom te denken aan een tv van 1920*1080 resolutie 1080p Full HD dus. Ik denk ook dat ik voor het merk een samsung wil nemen, puur vanwege goede ervaring.

Ik zat te denken aan de Samsung LE37M86B maar ik weet niet of hij 1080p of 1080i heeft.

Ik kom er gewoon niet uit daarom vraag ik om hulp. mijn budget ligt zo rond de 1000 euro.
Heeft er iemand een idee om het optimale uit mijn ps3 te halen met dit budget?

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 12:17

MaxxMark

HT is Tof!

Helaas buiten je budget, maar de Sony Bravia (De X serie) zijn heel erg goed.

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MaxxMark schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:31:
Helaas buiten je budget, maar de Sony Bravia (De X serie) zijn heel erg goed.
Hoezo buiten zijn budget? :? Pricewatch zegt anders. Ruim onder de 1000 te krijgen hoor.

@ Aelthal, Samsung LE37M86B (of LE37M87B) is Full HD, dus 1080P

Verwijderd

Topicstarter
Ok ben ik wel gerust dat hij 1080p is. Wat voor kijkafstand moet ik hebben voor een 37 inch? ik kom uit op 3 meter ongeveer.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 20:29 ]

Verwijderd

Dit soort topics zien wij niet graag op GoT. Hier gaan we er vanuit dat je zelfstandig een keuze kan maken uit de modellen met behulp van de informatie die overal te vinden is. Als je informatie zoekt over bepaalde modellen of ervaringen zoekt kan je bijvoorbeeld in een aantal topics hier op het forum kijken, waaronder bijv. [LCD TV] Samsung LCD TV`s ( alle series ) Deel 9. Tevens kan je gewoon naar de winkel en eens gaan kijken wat jij een mooie afmeting vind. Die keuze kunnen wij niet voor jou maken.

Dit topic is gesloten.