Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (al wat oudere) Qtek 8500 met WM5. Nu heb ik sinds een uur ofzo een 'nieuw' teken op mijn 'today screen' staan. Ik heb dit nog nooit gehad en ben dan ook op zoek gegaan naar wat het eigenlijk betekent. Nu heb al enorm veel zoekopdrachten door Google gejaagd maar er is blijkbaar nergens iemand met hetzelfde probleem. Ook op de site van microsoft zelf staat hier niets over vermeld; icons.

Het teken ziet er ongeveer hetzelfde uit als dat teken van 'GPRS available' maar dan met een 'E' ipv een 'G' natuurlijk.

Weet er hier iemand soms iets meer over?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

EDGE?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Daar dacht ik ook aan maar het teken staat niet vermeld op de site van microsoft en uiteindelijk is EDGE ook maar een variant op GPRS dacht ik. Waarom staat er dan niet 'G'?

En dan zou het zo zijn dat ik nu voor de allereerste keer ooit EDGE zou ontvangen/vinden?

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat je provider het ondersteunt, omdat je in het EDGE netwerkgebied zit..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:07:
Omdat je provider het ondersteunt, omdat je in het EDGE netwerkgebied zit..
Ik zit nu thuis (zoals zo vaak het geval is ;) ) en dan wilt dat zeggen dat mijn provider dit plots-klaps hier ondersteunt. Ik heb het namelijk nog nooit eerder gezien...

Niet dat ik het EDGE-verhaal niet geloof maar volgens mij wordt er niet 'plots' in mijn woongebied een EDGE-ondersteuning ingevoerd.

• CLB
  • Niet online

CLB

Zo'n E'tje?

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcthoughts.com/images/parekh/features/dash/Dash_hires.jpg

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij was het juist het idee dat EDGE volledig afgeschaft is en ook Telfort (afaik de enige aanbieder van EDGE) over is op UMTS/HSDPA sinds ze gebruik maken van het KPN netwerk :?

Maareh, staan dergelijke icoontjes niet gewoon ergens in de handleiding van de telefoon ofzo toegelicht :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
jep, zo'n E'tje

(waarom vindt jij dit wel ondanks mijn spervuur aan zoekopdrachten op het internet :O )

EDIT: Het stond ook niet vermeld in de manual (natuurlijk eert naar gekeken ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 19:17 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat het het zesde plaatje was als je op edge sign mobile zoekt ;)

• Z!oN
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Orion84 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:14:
Volgens mij was het juist het idee dat EDGE volledig afgeschaft is en ook Telfort (afaik de enige aanbieder van EDGE) over is op UMTS/HSDPA sinds ze gebruik maken van het KPN netwerk :?

Maareh, staan dergelijke icoontjes niet gewoon ergens in de handleiding van de telefoon ofzo toegelicht :?
Mobistar (Belgie) ondersteund edge, misschien hij in de buurt van de grens woont en aan het roamen is op een belgisch netwerk????

http://www.teamcoldfusion.nl

Verwijderd

Topicstarter
Neemt nog niet weg dat het raar is dat ik uit het niets hier thuis EDGE ontvang (hier thuis is trouwens België). Ook staat er op de site vanwaar het plaatje komt niet expliciet dat dit wel het 'EDGE-teken' is maar het is wel aannemelijk natuurlijk.
Hier wordt blijkbaar het een en ander toch (een beetje) helderder.

• Orion84
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan toch best dat ze recentelijk hun masten hebben uitgebreid?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1