Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative Zen V kan MTP driver niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 2.667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11 00:50
Om mijn post even te quoten van het Creative Zen ervaringen topic:
Ik heb vandaag een Zen V Video 4GB gekocht. Software geinstalleerd, Zen verbonden met USB toen ze het vroegen en geherstart. De software is perfect geinstalleerd maar mijn Zen wordt niet herkent.

Hij moet blijkbaar nog de MTP driver installeren. Als hij hem eindelijk vind ( of ik kies hem handmatig uit het lijstje ), en hij wil installeren geeft hij de error "The required section was not found in the INF".

Wat moet ik doen, ik wil heel graag mijn zen gebruiken!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om mijn post even te quoten:
RoD schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:30:
Geef dan wel even specifiek aan wat je al geprobeerd hebt.
Heb je bijvoorbeeld al een andere pc geprobeerd? Gegoogled op die foutmelding? Ik krijg een hoop tips bij die melding en er valt uit te destilleren dat het updaten van de USB-drivers wel eens kan helpen.

• Denzo
Inderdaad gegoogled op die foutmelding. Meer mensen hebben het. Het schijnt op te lossen te zijn door WMP 11 te rollbacken, maar WMP11 staat er nergens tussen, ook niet tussen updates zoals de Microsoft site zegt. Andere PC wil ik wel proberen maar m'n pa wil niet dat ik aan z'n laptop kom.

• Denzo
Ik heb zojuist ook even op de Creative site gekeken, en volgens hun instructies de USB permissies aangepast. Ik post nog wel of het lukt.

Heb even op mijn Pa's flaptop gedaan, en dat lukte wel. Meteen een hoop muziek vanaf m'n eigen ( gedeelde ) HDD erop gegooit, dus ik kan wel even vooruit

[ Voor 36% gewijzigd door Denzo op 23-01-2008 21:00 ]

• Denzo
Wat ik vandaag nog heb geprobeerd: Via mijn vaders PC de nieuwste firmware installeren. Het heeft niet geholpen dus het ligt gewoon aan Windows. Ik krijg WMP11 gewoon niet verwijderd! Kan IEMAND helpen?

Edit:
You might not be able to roll back to a previous version of the Player if the hidden folder $NtUninstallwmp11$ is deleted from your computer. Some non-Microsoft programs (such as CCleaner) delete this folder in an attempt to remove unwanted files from your computer.
Ik heb geen CCleaner maar die folder is wel weg :'( :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Denzo op 24-01-2008 18:48 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In plaats van een rollback simpelweg WMP11 opnieuw installeren, lukt dat wel?

• Denzo
Ja, dat heb ik net gedaan, en volgens een andere site toen weer kunnen rollbacken, restart, en hij werkt nu! :D
Pagina: 1