[Logitech Z 5500] Pod Control stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Blaizer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 21:21
Ik heb deze middag mijn Logitech Z 5500 geïnstalleerd en genoten van het heerlijke geluid van dit toestel. Tot ik het ding uitzette en een halfuurtje nadien opnieuw aan wou zetten... Je raadt het al, zo dood als een pier. Ik ben even op zoek gegaan op Internet, en blijkbaar is er iets fout met het Pod Control.

http://logitech-nl-emea.c...2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Heeft iemand hier ervaring mee met dit probleem? Of hoe je dit eventueel zelf kan oplossen?

Alvast bedankt :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 17:58

Shunt

Boe

je lampje brand niet rood dus ?
dan is het waarschijnlijk je zekering zit aan de achter op de sub even door meten en vervangen.
prob solved

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 22:25
Kerel...

Ik heb van andere mensen dat probleem ook al gehoord, die van mij (november 2007) gekocht heeft tot nu toe nog geen kuren gehad en werkt ook perfect.Aan de achterkant van je pod staat: PID xxx. Bij mij staat er PID 728, ik dacht dat het versienummer van je pod was.
Maar als je er teveel problemen mee hebt, niet te veel tijd in steken gewoon terug gaan naar je leverancier en een nieuwe halen.

p.s. Iedereen die een z5500 heeft, raad ik echt ZWAAR aan om deze digitaal aan te sturen ipv analoog. Ik merk op mijn geluidkaart echt een wereld van verschil tussen analoog en digitaal (coax)