Toon posts:

Vraag ivm met Unatended installation

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke aangezienhet vorige topic geloten werd en de vraag dus niet opgelost geraakt heb ik er hier nog een andere. Het probleem zit er in dat ik een unattended instalation moet kunnen uitvoeren. Nu het eerst probleem is dat het voor verschillende pc’s mogelijk moet gemaakt worden met deze ene install te werken. Nu als je verschillende pc namen in geeft hoe weet die dan dewelke dat er al gebruikt zijn? Een concreet antwoord is er op het internet niet te vinden. En dan hadden we hier ook de vraag of het mogelijk zou zijn om een prompt box te laten openen en da daarin de variable moet ingegeven worden dat de naam moet zijn? Ivm met over het netwerk te instaleren heb ik nog vrij veel opgezogd, maar helaas slaag ik er niet in om te vinden hoe ik een goede boot disk ineen moet steken of dewelke dat ik moet gebruiken. Nu het is een hele boterham dus hier even de vragen op een rij

1. Hoe weet een pc welke naam hij moet gebruiken bij een unatended install ( er worden er meerdere bepaald tijdens het opmaken van die cd)
2. Is het mogelijk om tijdens de install met een variable te werken?
3. Weet iemand een goed oplossing voor een boot disk ineen te steken zodat ik wel degelijk over het netwerk kan starten.

Ik hoop dat het toch een beetje duidelijk is.

Alvast bedankt:)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:22:Nu het is een hele boterham dus hier even de vragen op een rij

Ik hoop dat het toch een beetje duidelijk is.
Ik heb je vorige topic geloten omdat je gewoonweg veel te weinig inzet in het oplossen van je vraag toont.

De vragen die je nu ook weer hier stelt staan stuk voor stuk in de deployment documentatie voor XP beantwoord - wat ik ook in je vorige poging heb aangegeven.
Lees die nou eerst eens goed door?
In de Windows Clients - Policy staat duidelijk aangegeven waar je topic aan moet voldoen, in de Algemene FAQ staat ook duidelijk dat je zelf geacht wordt in ieder geval de supportsite van de leverancier (in dit geval Microsoft - Technet bevat héél veel bruikbare informatie hierover) te raadplegen.

Wederom is dat hier niet het geval, daarom gaat ook deze dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.