Toon posts:

Adium op desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag op een aantal screenshots dat je Adium op je buereaublad kan zetten. Maar ik kan echt nergens vinden hoe het moet. Kan iemand mij vertellen hoe je dat kan doen?

Ik had het al gevraagd in het screenshot topic, maar daar mag het niet.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat bedoel je met "op het bureaublad zetten"? Je hebt met Adium een contactlijst die je kunt plaatsen waar je wilt. Via Preferences... > Advanced > Contact List kun je eventueel aangeven of die contactlijst altijd boven of onder alle vensters moet staan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Hij staat niet echt op de desktop, hij heeft alleen geen border. Loop de preferences maar eens door..

Verwijderd

Topicstarter
Als je bijvoorbeeld bij dit plaatje kijkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/jan/14/img/y7ak1eghatp817ds7xwy4v9qw.jpg

Lijkt het alsof Adium op het bureaublad staat. Maar als ik jullie berichten hoor, dan kan je Adium dus niet in het bureaublad intregeren om het zo maar te zeggen. Maar je kan hem wel onder alle andere programma's zetten waardoor het lijkt alsof hij op het bureaublad staat?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kijk gewoon even bij je preferences..

Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/6786/picture1gi7.png

Verwijderd

En dan opacity ook naar doorzichtig aanpassen natuurlijk...

Verwijderd

...en bij advanced kun je aangeven dat hij altijd onder (of boven) je vensters staat.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje het is gelukt!

Verwijderd

Vind het een beetje onnodig om een nieuw topic te openen, terwijl in dit topic ook een vraag is gesteld over Adium.

Mijn vraag: klopt het dat je met Adium niet kan zien of je nieuwe mail hebt, of uberhaupt naar je mailbox (in mijn geval hotmail/live) kan gaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 02:31:
Vind het een beetje onnodig om een nieuw topic te openen, terwijl in dit topic ook een vraag is gesteld over Adium.

Mijn vraag: klopt het dat je met Adium niet kan zien of je nieuwe mail hebt, of uberhaupt naar je mailbox (in mijn geval hotmail/live) kan gaan?
Niet waar, onder de accountvoorkeuren, bij opties: Haal nieuwe e-mail op.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 02:31:
Alhoewel jij het onnodig vindt om een nieuw topic te openen, is het niet de bedoeling om daarvoor andermans topic te kapen. Het openen van een nieuw topic in plaats van een reply plaatsen kost niets extra's. Daarnaast is op deze manier de vraag en het antwoord later met de search weer makkelijk terug te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 03-06-2008 09:27 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.